Fsecure internet security tilaukseni voimassa 10.7.2024 vai ei ?

Valinnat
Belsku
Belsku Viestejä: 1 New Member
editoi toukokuu 2 kohteessa F-Secure Total

Hei, miten tämä päivitys totaliin oikein menee ? jotenkin ohjeet ovat sekavia.. annetaan ymmärtää että voin päivittää nykyisen internet securityn totaliin ilman lisäkustannuksia (nykyinen tilaukseni on siis voimassa 10.7.2024 asti ),Olen yrittänyt toimia ohjeistuksen mukaisesti, mutta jotenkin aina päädyn sivustolle jossa on vain vaihtoehtona ostaa uusi tuote ( Total ) Olen myös luonut MyFsecure tilinkin,mutta eipä se mitenkään selvennä asiaa

Kaiken lisäksi pc;lläni yläpalkissa näkyy ilmoitus ; tietoturva sovellusta ei löytynyt, Sovelluksesi asennus on poistettu tai sinulla ei ole yhteensopivaa versiota. Asenna sovelluksen uusin versio ja yritä uudelleen. En ole itse mitään poistanut !

Saisinko selventävän vastauksen em. ongelmaan mahdollisimman pian, kiitos!

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,723 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Belsku

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Vaikuttaa siltä, että kun klikkasit "Lue lisää" sovelluksessa ja seurasit ohjeita, tilauksesi ei siirtynyt odotetusti. Sen sijaan näyttää siltä, että päätynyt kokeilutilille. Älä huoli, olemme täällä auttaaksemme sinua.

    Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin ja pyydän ystävällisesti, että jaat kanssamme tilauskoodin koodipohjaisesta F-Secure Internet Security -tuotteestasi. Sen avulla voimme päivittää tilauksesi asianmukaisesti.

    Kaiken lisäksi pc;lläni yläpalkissa näkyy ilmoitus ; tietoturva sovellusta ei löytynyt, Sovelluksesi asennus on poistettu tai sinulla ei ole yhteensopivaa versiota. Asenna sovelluksen uusin versio ja yritä uudelleen. En ole itse mitään poistanut !

    Voisitko antaa meille hieman lisätietoja? Mitä käyttöjärjestelmäversiota käytät? Mihin tiettyyn tuotteeseen viittaat? Jos voit liittää mukaan kuvakaappauksen, se olisi erittäin arvokasta.

    Kiitos ja toivotamme sinulle ihanaa päivää.

Tämä keskustelu on suljettu.