Tilauksen uusiminen ei onnistu taaskaan

Valinnat
urmasmies
urmasmies Viestejä: 5 Observer
editoi huhtikuu 2 kohteessa F-Secure Total

Mikä on kun joka vuosi sama riesa, ei jaksa uskoa tätä

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,723 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @urmasmies

    Ole hyvä! Olen iloinen, että voisin auttaa sinua.

    Lisätutkimusten jälkeen huomasin, että vuonna 2022 oli kaksi uusimistilausta, mutta vain toinen niistä oli maksettu. Tämä maksamaton tilaus aiheutti nykyisen ongelman. Olen peruuttanut kyseisen tilauksen, joten nyt sinun pitäisi pystyä uusimaan tilauksesi ilman ongelmia.

    Jos kohtaat lisää vaikeuksia tai sinulla on jatkossa lisäkysymyksiä, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä auttaaksemme!

    Kiitos ja toivotan sinulle ihanaa päivää!

Vastausvaihtoehdot

  • urmasmies
    urmasmies Viestejä: 5 Observer
    editoi lokakuu 2023
    Valinnat

    Sama tilanne kuin viime vuonna. Kehoitetaan uusimaan tilaus mutta ei vaan toimi "uusi tilaus"-painikkeet. Korjaantuuko tilanne ja koska, sillä pian on sitten ruvettava etsimään korvaavia vaihtoehtoja.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,723 Community Manager
    Valinnat

    Hei @urmasmies

    Kiitos viestistäsi.

    Olemme pahoillamme kuullessamme kokemistasi ongelmista. Olen tarkastellut tarkemmin tilisi ja huomannut siinä olevan odottava tilaus, joka on aiheuttanut ongelmia uusimisprosessissa.

    Olen nyt ratkaissut tämän ongelman, joten sinun pitäisi nyt pystyä uusimaan tilauksesi ongelmitta. Voit tehdä sen kirjautumalla My F-Secure -tilillesi tämän https://www.f-secure.com/fi/login kautta ja valitsemalla "Uusi nyt."

    Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Olemme täällä auttaaksemme, ja toivotamme sinulle oikein mukavaa päivää.

  • urmasmies
    urmasmies Viestejä: 5 Observer
    Valinnat

    Moi

    Nyt toimi tilaus, kiitokset. Olisiko kenties mahdollista korjata tilanne niin ettei ensi vuonna olisi taas sama rumba edessä?

    Ystävällisin terveisin

    Urmasmies

Tämä keskustelu on suljettu.