Jatkokysymys: Holvin salasanalle useiden osoitteiden syöttö vs. Password Analysis

Valinnat
HMfan1999
HMfan1999 Viestejä: 1 New Member
editoi huhtikuu 2 kohteessa F-Secure ID Protection

Hei.

Löysin aiheeseen liittyen vanhan kysymyksen, jossa sama mielessä kuin minulla. Haluaisin määritellä yhden salasanan useammalle sivulle. Ratkaisuksi annettiin luoda kaksi entryä samoilla tunnuksilla. Tässä on se ongelma, että Password Analysis herjaa näistä entryistä, että sama salasana käytössä, eli Analysis kamppailee tätä ratkaisua vastaan.

Haluaisin ajatella tämän alkuperäisen kysymyksen kehitysehdotuksena. Kannatan itsekin tätä vaihtoehtoa ja ehdotan tällaista ominaisuutta. Vaikkapa puolipilkulla erotellen osoitteet.

---

Mikä on tällä hetkellä kaava, kuinka osoite tunnistetaan syöttämäni tiedon perusteella? olen havainnut että osoitteen ei tarvitse olla kirjoitettu 1:1. Onko asteriskien käyttö mahdollista - onko kirjoitetun merkkijonon ympärillä "oletuksena asteriskit"? Monella palvelulla on useita osoitteita jotka eroavat pikkuisen toisistaan, mutta kuitenkin kaikkiin tarkoitettu samat tunnukset

esim. F-secure:

www.f-secure.com

my.f-secure.com

community.f-secure.com

Selvennyksen vuoksi, jos kirjoitan entryyn osoitteen "f-secure.com", niin kattaako se kaikki edelliset? http:// kirjoittamista ei ainakaan selvästi vaadita.

---

Olen tallentanut vaultiin pin-koodeja, jotka ovat luonnostaan yksinkertaisia. Esim. 4-6 numeroa. Password analysis tuomitsee nämä heikoiksi, mutta sellaisia ne ovat. Miten menettelisitte itse tällaisten kanssa vai olisiko vain parempi että ei tallenneta lainkaan? Olisiko paikallaan uusi kategoria "PIN-code"?


Kiitos vastauksista

Hyväksytty vastaus

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot