Total tilaus vanhentunut

Valinnat
Mestari49
Mestari49 Viestejä: 1 New Member
editoi huhtikuu 2 kohteessa F-Secure Total

Moi,

total tilaus ehti vanhentua ja nyt en saa sitä uusittua. Kohta missä lukee uusi nyt, ei vaan tee mitään…

lisäksi olen saanut Osuuspankilta mainoksia että Op-asiakkaalle saa alennusta f-securesta. Mistään ei tunnu löytyvän ohjeita miten tuon alennuksen saa

voitko auttaa?

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 504 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Mestari49 !

    Uusimisvaikeudet johtuvat yleensä siitä että uusiminen on jo aloitettu, tai että vanhemman uusimisen yhteydessä on aloittanut monta uusimistapahtumaa joista jokin on vielä avoin. Toki se joskus myös johtuu teknisestä viasta, varsinkin mikäli tilaus on kerennyt erääntyä jo.

    Kannattaa aina tarkistaa jos sähköpostiin on tullut viitenumerollinen viesti minkä kautta uusimisen saa suoritettua. Jos ei ole, niin on paras olla tukeemme yhteydessä niin että he saavat tarkistettua tilanteen.

    Sinun osalta tilaus näyttäisi olevan onnistuneesti uusittu 2024-vuoden puolelle, onko sinulla monta tilausta? Jos ei ole, niin kyseessä voi olla kohdistamisvirhe itse ohjelmassa. Silloin kannattaa kokeilla ihan vain uudelleenkirjautumista itse ohjelmaan. Suosittelen siinä tapauksessa vapauttamaan ensin käyttöoikeuden My F-Secure-portaalista jotta välttää sen että laite ilmestyisi moneen otteeseen sinne.

Tämä keskustelu on suljettu.