F-Secure Total lisenssin uusiminen - maksaminen ei onnistu

Valinnat
oritane
oritane Viestejä: 1 New Member

Seuraava tapaus:

Uusiminen tilattu ennen entisen loppumista, mutta maksaminen on epäonnistunut (tilisiirto ei ole onnistunut). Nyt lisenssi mennyt vanhaksi ja käyttöoikeus päättynyt.

Uudelleen maksu ei onnistu ja siis lisenssin päivitys ei onnistu. Kokeiltu sekä luottokortti että verkkopankkimaksua. Eli kokeiltu jossain neuvottu maksutavan vaihtaminen. Molemmat etenevät oikein aina pankissa tehtävän vahvistuksen loppuun. Maksamisen jälkeen verkkokaupan sivulla kuitataan maksu hyväksytyksi.

Sen jälkeen tilanne päättyy virheeseen. kts. kuva. Miten tulisi edetä maksamisessa ja lisenssin päivittämisessä?


Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @oritane

    Olen iloinen voidessani kertoa, että ongelma on nyt ratkaistu.

    Kertaamme keskusteluamme: Jos kohtaat maksuongelman uusimisen yhteydessä, tarkkaile sähköpostiasi. Virallinen maksukumppanimme, Cleverbridge, lähettää sinulle sähköpostiviestin, jossa on yksityiskohtaiset ohjeet siitä, miten voit jatkaa valitsemallasi maksutavalla. Voit myös hyödyntää tilaisuutta ja vaihtaa maksutapaasi tarpeen mukaan.

    Jos olet kuitenkin jo suorittanut maksun eikä tilauksesi ole päivittynyt odotetusti, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin. Olemme täällä auttaaksemme sinua jokaisessa vaiheessa.

    Kiitos yhteistyöstäsi ja toivotan sinulle ihanaa päivää.

Vastausvaihtoehdot

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @oritane

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Olen tarkastellut tilaustasi täältä päin, ja näyttää siltä, että tilaus odottaa tällä hetkellä maksua.

    Olen edelleen lähettänyt sähköpostin maksukumppanimme Cleverbridgein kautta, ja siinä on maksulinkki. Voit yksinkertaisesti napsauttaa sähköpostissa olevaa linkkiä ja jatkaa maksua reaaliaikaisella pankkitoiminnalla Suomessa. Vaihtoehtoisesti sinulla on mahdollisuus vaihtaa maksutapaa.

    Lisäksi olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa on myös linkki maksun suorittamiseen.

    Jos tarvitset lisäapua tai sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä varmistaaksemme sujuvan prosessin puolestasi.

    Kiitos ja toivotan sinulle mahtavaa päivää.

  • Janiska74
    Janiska74 Viestejä: 1 Observer
    Valinnat

    Minäkin sain linkin ja menin linkistä eteenpäin ja sitten kun aloin hyväksymään siirtymistä verkkopankkiin niin sähläsin jotenkin ja nyt en saa enää linkistä avattua verkkopankkia uudelleen.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Janiska74

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommentistasi.

    Tarkasteltuamme tilaustasi näyttää siltä, että tilaus odottaa tällä hetkellä maksua. Maksukumppanimme Cleverbridge on lähettänyt sinulle sähköpostin yksityiskohtaisilla ohjeilla. Olen myös lähettänyt sinulle uudelleen kyseisen sähköpostin. Ole hyvä ja tarkista Saapuneet, Roskaposti ja Roskapostikansiot.

    Vaihtoehtoisesti olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, joka sisältää linkin maksun suorittamiseen. Ole hyvä ja jatka maksun suorittamista annetun linkin kautta. Jos tarvitset lisäapua tai sinulla on muita kysymyksiä, älä epäröi ottaa yhteyttä.

    Kiitos ja mukavaa päivää.