F-secure vaatii poistamaan Malwarebytesin
Viimekertainen päivitys muutti asetuksia ja nyt F-secure herjaa alati Malwarebytesistä. F-secure on antivirus ja Malwarebytes on antimalware, eivät ne ole päällekkäisiä sovelluksia vaikka niin tuossa väitetään.
Vaikka tuohon ruksin laittaa, että lakkaa kyselemästä, niin F-secure ei sitä kuuntele vaan pistää varoituksen ilmoille aina konetta käynnistäessä.
Saisitteko korjattua tuon tilanteen?
Hyväksytty vastaus
-
F-Secure ja Malwarebytes tosiaan eivät ole yhteensopivia silloin kun Malwarebytesistä on reaaliaikainen suojaus päällä. Tästä johtuu tämä varoitus. Helpoin tapa ratkaista ongelma on poistaa reaaliaikainen suojaus Malwarebytesistä. Antivirus ja anti-malware ovat aika lailla synonyymejä, luokittelisin itse F-Securen anti-malware ohjelmaksi.
En osaa sanoa mistä tuo asetuksen muistamattomuus johtuu, se vaatisi tarkempaa tutkimista.
Vastausvaihtoehdot
-
Hei @Hill
Kiitos kommentistasi.
Oletko yrittänyt poistaa Malwarebytes-ohjelman reaaliaikaisen suojan käytöstä sen asetuksista nähdäksesi, ratkaiseeko se konfliktin? Voit tehdä tämän seuraamalla ohjeita, jotka on esitetty Malwarebytes-tukisivustolla. Reaaliaikaisen suojan poistaminen käytöstä auttaa todennäköisesti poistamaan pyynnön poistaa Malwarebytes, kuten aiemmin ehdotettiin.
Löydät yksityiskohtaiset ohjeet tämän prosessin suorittamiseen seuraamalla tätä linkkiä: https://support.malwarebytes.com/hc/en-us/articles/360038523014-Check-the-Real-Time-Protection-status-in-Malwarebytes-for-Windows
Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset apua, älä epäröi kysyä. Olemme täällä auttaaksemme, ja toivotamme sinulle hyvää päivää!
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey. -
Hei @Hill
Kiitos tiedosta.
Olen päivittänyt linkin edelliseen kommenttiini. Voit tarkistaa sen täältä saadaksesi vaiheittaiset ohjeet Malwarebytesin reaaliaikaisen suojauksen poistamiseen.
Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai tarvitset lisäapua, älä epäröi kysyä.
Kiitos!
Firmy
📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey. -
Mikä onF-securen tuen sähköpostiosoite.
Ei se nyt näin voi olla, että ohjelma vaatii monta kertaa päivässä poistamaan Malwarebytesin, joka on toiminut vuosikaudet ihan hyvin ja toimii edelleen ja kun käyttäjä ei suostu poistamaan sitä, niin sitten kytketään suojaukset pois päältä.
Minä olen maksanut niistä!
-
Hei @Hill
Kiitos kommentistasi.
Haluaisitko lähettää tilauskoodisi minulle yksityisviestinä? Olen lähettänyt sinulle viestin tätä tarkoitusta varten. Ole hyvä ja vältä tilauskoodin jakamista julkisesti foorumilla.
Odotan innolla vastaustasi.
Kiitos!
Firmy
📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey.