Ongelmia tilauksen uusimisessa
Hei, saamme oppilaitoksen kautta F-Secure Total ja Safe tilaukset alennettuun hintaan. Minulla oli tilaus jo viime vuonna, mutta nyt kun yritän uusia tilausta ja kirjoitan uuden alennuskoodin kenttään, ei koodi mene läpi. Tilaus on jo ehtinyt vanhentua, joten olkaa yhteydessä mahdollisimman pian.
Hyväksytty vastaus
-
Hei @P_Makkonen
Halusin antaa sinulle päivityksen ongelmaasi. Olemme löytäneet ongelman perimmäisen syyn, mutta työskentelemme edelleen sen korjaamiseksi käyttöliittymässämme. Sillä välin olen iloinen voidessani kertoa, että voit silti uusia tilauksesi luvatulla alennuksella.
Olemme jo soveltaneet alennuskoodin puolestasi, joten sinun tarvitsee vain kirjautua My F-Secureen https://www.f-secure.com/fi/login ja napsauttaa "Uusi nyt" nauttimalla alennuksesta ja suojataksesi laitteesi.
Ilmoita meille, jos tarvitset lisäapua. Autamme sinua mielellämme.
Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa!
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
Vastausvaihtoehdot
-
Hei @AAAPO
Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.
Olen tarkistanut tilisi, ja näyttää siltä, että alennuskoodi "YO/AMK" on jo lisätty tilillesi. Tällä koodilla saat alennetun hinnan, 15,00 €, F-Secure Totalille yhdelle laitteelle seuraavien 6 laskutusjakson ajan.
Jos haluat lisätä enemmän laitteita tilaukseesi tai jos sinulla on muita kysymyksiä tai pyyntöjä, kerro minulle, niin autan mielelläni.
Kiitos ja mukavaa päivää.
Firmy
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters -
Terve, en nyt aloittanut uutta keskusteluketjua kun löytyi näin tuore keskustelu samasta aiheesta. Eli itselläkin pitäisi olla alennuskoodi Karelia Ammattikorkeakoulusta F-secure Total tilausta varten. Koulun tiedoista löytämäni ohjeiden mukaan koodin syötettyäni My f-secure sivuni väittää koodin olevan hyväksytty ja näkyy alennushinta 30e, mutta hinnan vieressä oleva olettamani maksu nappi on täysin sininen eikä napista tapahdu mitään.
Ennen tätä yritin uusia tilaukseni kun luulin alennuksen tulleen sen näkyessä sivullani hyväksyttynä mutta pankistani olisi veloitettu kuitenkin täysi hinta!? Peruin tietenkin maksun siinä vaiheessa ja otin yhteyttä ohjeissa näkyneeseen cleverbridgeen jotka nyt ovat lähettäneet minulle viestin jossa väittävät käyttämäni koodin olevan epäkelpo? Miten tämä on mahdollista että se on hyväksytty teidän my f-securesssa mutta ulkoinen lafka jolle olette antaneet maksutapahtuman hallinnoinin sanoo että koodi ei toimi?!
Olisi kiva saada tähän selvyyttä missä on vika jotta saisi F-securen takaisin käyttöön, on ollut kuitenkin toimiva virustorjunta ohjelmisto. @f-secure
-
-
Hei @P_Makkonen
Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos kommentista.
Pahoittelen aiheutunutta haittaa, mutta olen perunut aiemman tilauksesi. Ole huomioimatta peruutusta koskeva sähköposti, jonka sait.
Työskentelen takapäätiimimme kanssa selvittääkseni ongelmaa. Lähetä minulle väliaikaisesti alennuskoodi yksityisviestillä.
Kiitos kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä.
Firmy
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters -
@Firmy Terve ja kiitoksia oikein hyvästä palvelusta! Oli tässä kiireitä niin en muistanut käydä viestejä katsomassa aiemmin. Huomaan että olette nopeasti reagoineet minun ongelmaani ja saanutkin sen jo ratkaistua! Loistavaa. Äsken laitoin uusintaan tilauksen ja hyvä että ongelma löytyi niin saatte sen kitkettyä pois ettei tule sama ongelma uudestaan jollekkin toiselle. :) Hyvää päivänjatkoa ja kiitokset vielä oikein hyvästä asiakaspalvelusta!