tilauksen päivitys

SORSAANTTI
SORSAANTTI Viestejä: 1 Observer
editoi maaliskuu 1 kohteessa Laitesuojaus

maksoin 20.8.2023 vuodeksi turvamaksun.13.9.2023.maksu ei ole päivittynyt .usko f-secureen alkaa horjua.

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,862 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @SORSAANTTI @Toukokuussa2023

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi ja kommentistasi.

    @SORSAANTTI

    Tilisi ei ole päivittynyt uuden tilauksen osalta, koska teit uuden oston erillisenä toimintana nykyisen tilauksesi uusimisen sijaan. Koska uusi ostos ei ole linkitetty nykyiseen tiliisi, se ei ole päivittynyt oikein. Voit löytää lisätietoja tästä tarkistamalla tämän linkin: Olen vahingossa ostanut uuden F-Secure SAFE / TOTAL / ID PROTECTION -tilauksen tilini ulkopuolelta sen sijaan, että olisin uusinut olemassa olevan My F-Secure -tilini. Mitä minun pitäisi tehdä? - F-Secure Community

    Sen sijaan huomasin, että aiemmin et voinut löytää uusimisvaihtoehtoa, koska "uusimis" -painike puuttui. Olemme korjanneet tämän ongelman, ja jos kirjaudut nykyiseen tiliisi nyt, pitäisi näkyä "uusimis" -painike.

    Jos haluat käyttää uuden ostoasi, sinun on luotava uusi tili käyttämällä eri sähköpostiosoitetta kuin Hotmail-tilisi, koska Hotmail-sähköposti on jo käytössä. Kun olet luonut uuden tilin, sinun on asennettava sovellus uudelleen aktivoidaksesi lisenssin.

    Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin. Kerro meille, miten haluaisit edetä, niin autamme sinua sen mukaisesti.

    @Toukokuussa2023

    Sinulla on useita maksutapoja valittavana, mukaan lukien verkkopankkimaksu, debit-/luottokortti, PayPal tai SEPA-suoraveloitus. Valitse maksutapa, joka sopii sinulle parhaiten.

    Jos tarvitset lisää apua tai sinulla on kysymyksiä, älä epäröi ottaa yhteyttä.

    Kiitos ja mukavaa päivää.

    Firmy
    Community Manager | F-Secure Community
    🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
    🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
    💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters

Vastausvaihtoehdot

Tämä keskustelu on suljettu.