F-secure totalin tilausta ei saa uusittua
Olen yrittänyt uusia F-secure totalin tilaustani, mutta se ei onnistu. Sivulle tulee Uusi tilaus -painike, mutta mitään ei tapahdu. Tänään olisi ollut tilauksen viimeinen voimassaolopäivä. Onko mitään tehtävissä, vai ovatko esimerkiksi kaikki salasanat nyt menetetty iäksi..? Tämä sama tilauksen uusimisen ongelma toistuu vuosittain, mikä mättää?
Hyväksytty vastaus
-
Hei @meknu !
Tuo yleensä viittaa siihen että uusiminen on jo aloitettu tai että järjestelmässä on jokin vanha avoin maksutapahtuma kummittelemassa. Kannattaa aina ensin tarkistaa mikäli sähköpostiin on saapunut viitenumerollinen viesti minkä kautta uusimisen saa suoritettua. Jos sellaista ei löydy niin suosittelen olemaan tukeemme yhteydessä.
Huomasin että sinun tapauksessa kerkesit jo saada apua tuesta ja tilaus on onnistuneesti uusittu!
Vastausvaihtoehdot
-
Hei,
minulla hieman eri ongelma. Minulta loppuu juuri F-Securen Internet Security ja F-Secure ilmoitti, että Total paketin saisin alennettuun hintaan ja ostinkin sen vuodeksi, mutta maksun jälkeen F-Secure pyytää rekisteröitymään uutena käyttenä, kun tarkoitus olisi lisätä tälle käyttäjälle tämä F-Secure Total. Eli miten saan tämän juuri ostetun F-Secure Total paketin omalle jo valmiille käyttäjälleni mille olen aina ostanut F-Securen tietoturvapaketin?
-
Hei @kahvit
Kiitos kommentistasi.
Kysymykseesi on vastattu tässä viestissä: https://community.f-secure.com/fi/discussion/127022/f-secure-totalin-liittaeminen-omalle-kaeyttaejaelle#latest
Jos sinulla on lisää kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä.
Ihanaa päivää!
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey.