F-secure VPN:n uudelleenaktivointi vanhan Freedome VPN lisenssin jatkoksi

mikkojhe
    mikkojhe Viestejä: 2 Observer
    editoi helmikuu 2024 kohteessa VPN-yksityisyys

Olen käyttänyt aikaisemmin Freedome VPN:ää ja olen ollut tyytyväinen siihen. Silloin oli helppoa ostaa lisenssi valmiiksi etukäteen ja syöttää uusi juuri ostetun Freedome VPN:n lisenssin koodi ja tilaus jatkui heti 12 kk vanhan lisenssin päätyttyä.

Nyt kun ostin F-secure VPN:n 24 kk:n lisenssin 2.8.2023 siinä yhteydessä huomasin, että minun piti luoda My F-Secure tili. Joten loin uuden tilin, kun sellaista minulla ei ole koskaan ollutkaan (sama sähköpostiosoite on ollut käytössä Freedome VPN:n tilauksen yhteydessä). Ongelmana on se, että en tajunnut tilauksen alkavan heti ostotapahtuman yhteydessä. Onko siihen olemassa sellaista ratkaisua, että uusi 24kk:n tilaus alkaisi heti vanhan tilauksen päätyttyä eli uusi tilaus olisi voimassa 24.8.2023 - 24.8.2025?

Nykyinen vanha Freedome VPN on voimassa 23.8.2023 asti. Tuntuu siltä, että 2.8.2023 - 23.8.2023 välinen aika menee hukkaan ja uusi 24:kk:n tilaus päättyy aikaisemmin (2.8.2025).

Hyväksytty vastaus

Vastausvaihtoehdot

Tämä keskustelu on suljettu.

Tervetuloa!

Rekisteröidy jäseneksi, jotta voit lähettää kysymyksiä, osallistua keskusteluihin, saada ilmoituksia, lähettää yksityisiä viestejä ja muuta. joko olet jäsen? Kirjaudu sisään ja aloita!