F-secure VPN:n uudelleenaktivointi vanhan Freedome VPN lisenssin jatkoksi
Olen käyttänyt aikaisemmin Freedome VPN:ää ja olen ollut tyytyväinen siihen. Silloin oli helppoa ostaa lisenssi valmiiksi etukäteen ja syöttää uusi juuri ostetun Freedome VPN:n lisenssin koodi ja tilaus jatkui heti 12 kk vanhan lisenssin päätyttyä.
Nyt kun ostin F-secure VPN:n 24 kk:n lisenssin 2.8.2023 siinä yhteydessä huomasin, että minun piti luoda My F-Secure tili. Joten loin uuden tilin, kun sellaista minulla ei ole koskaan ollutkaan (sama sähköpostiosoite on ollut käytössä Freedome VPN:n tilauksen yhteydessä). Ongelmana on se, että en tajunnut tilauksen alkavan heti ostotapahtuman yhteydessä. Onko siihen olemassa sellaista ratkaisua, että uusi 24kk:n tilaus alkaisi heti vanhan tilauksen päätyttyä eli uusi tilaus olisi voimassa 24.8.2023 - 24.8.2025?
Nykyinen vanha Freedome VPN on voimassa 23.8.2023 asti. Tuntuu siltä, että 2.8.2023 - 23.8.2023 välinen aika menee hukkaan ja uusi 24:kk:n tilaus päättyy aikaisemmin (2.8.2025).
Hyväksytty vastaus
-
Hei @mikkojhe
Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.
Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa. Kuten mainitsitkin, kun ostat uuden tilauksen uudelle järjestelmälle, se alkaa välittömästi, koska se on tilitiliittymäinen. Jos kuitenkin uusit tilauksesi, esimerkiksi vuoden 2025 jälkeen, se jatkuu edellisestä vanhentumispäivästä. Tämä muutos tehtiin, jotta käyttäjät voivat hallita lisenssejään tehokkaammin, ja siirryimme vanhasta lisenssikoodipohjaisesta järjestelmästä uuteen tilipohjaiseen järjestelmään.
Lisätietoja voit löytää alla olevista linkeistä:
F-Secure FREEDOME VPN -tilaukset edellyttävät My F-Secure -tiliä - F-Secure Community
Esittelyssä My F-Secure | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides
Perustuen selitykseesi, näyttää siltä, ettet ole lunastanut lisenssikoodia My F-Secure -tililläsi muuttaaksesi sen käyttöajaksi. Voit tehdä tämän helposti My F-Secure -tililläsi, ja se pidentää tilauksen voimassaoloaikaa. Voit seurata tätä linkkiä, joka opastaa sinua prosessissa: Kuinka voin uusia F-Secure SAFE tai TOTAL -tilaukseni käyttämällä kaupasta ostettua tilauskoodia? - F-Secure Community
Jos olet epävarma prosessista, älä huolehdi. Ilmoita siitä vain minulle, niin autamme mielellämme.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset lisää apua, vastaa rohkeasti tähän viestiin.
Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey.
Vastausvaihtoehdot
-
Hei F-Secure Communityn asiantuntija, Community Manager Firmy,
Olit oikeassa, en ollut lunastanut lisenssikoodia My-F-Secure-tililläni.
Antamasi linkki: Kuinka voin uusia F-Secure SAFE tai TOTAL -tilaukseni käyttämällä kaupasta ostettua tilauskoodia? - F-Secure Community -linkistä; siitä oli todella paljon apua.
Näin ollen sain muutettua tilaustani pidemmäksi ohjeessa neuvottujen eri vaiheiden kautta sen jälkeen kun syötin vanhan nykyisen voimassaolevan tilauskoodin vaadittuun kenttään (löysin sen sähköpostistani).
Lopputulos on se, että tilausaika piteni 730 päivästä 742 päivään. Tilaukseni on nyt voimassa 19.08.2025 saakka.
Kiitos todella paljon ohjeista ja vinkeistä!