f-secure total androidilla, applikaatioiden skannaus

Valinnat
icehart
icehart Viestejä: 3 New Member
editoi helmikuu 6 kohteessa F-Secure Total

Hei.

F-secure androidilla tarkisti aamulla 96 applikaatiota ja myöhemmin päivällä 100 applikaatiota puhelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Uusia applikaatioita ei kuitenkaan asennettu puhelimeen.

Miten f-secure laskee tarkistamansa applikaatiot ja pääseekö tarkistuslokiin jotenkin käsiksi jotta tarkistettuja applikaatioita voisi itse vertailla?

Miten tällainen tarkistettujen määrän muutos selittyy?

Mikäli lokiin ei pääse käsiksi, se olisi erittäin tervetullut ominaisuus vaikka jonkun asetuksen taakse (esim. Detailed scan details)

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @icehart

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Voisitko kertoa minulle Android-version, jota käytät, sekä F-Secure Totalin version, joka on asennettuna puhelimeesi? Tämä tieto auttaa minua ymmärtämään tilanteen paremmin.

    Liittyen skannauksen yksityiskohtiin, haluaisin varmistaa, ovatko ne nimeltään "Total files checked" ja "Total apps checked", vai ovatko ne "Files checked" ja "Apps checked". Tämä tarkennus auttaa minua tarjoamaan tarkempaa apua.

    Yksi mahdollinen syy eri määrille skannattuja sovelluksia voi olla sovelluspäivitykset ensimmäisen ja toisen skannauksen välillä. Sovellusten päivittyessä niiden tiedostot voivat muuttua, mikä voi vaikuttaa skannauksen tuloksiin.

    Jos suostut, olisi hyödyllistä jakaa kuvakaappaukset skannauksen yksityiskohdista molemmissa tilanteissa. Näin voin tarkastella niitä tarkemmin ja tarjota tarkempia näkemyksiä.

    Suuresti kiitoksia yhteistyöstäsi, ja toivottavasti sinulla on fantastinen päivä. Jos sinulla on muita kysymyksiä tai tarvitset lisää apua, älä epäröi kysyä.

Vastausvaihtoehdot

Tämä keskustelu on suljettu.