Ongelma F-Secure -tilauksen kanssa

millasassi
millasassi Viestejä: 1 New Member
editoi marraskuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Moi,

Mun F-Secure tilaus oli vanhentunut ja se piti uusia. Aikaisempi suojaus F-Securen kautta oli mun isä kautta saatu eli isä oli jakanut sen mulle. Nyt kun yritin uusia tilauksen niin omilla sivuillani ei ollut missään sitä kohtaa, missä olisi voinut uusia tilauksen suoraan, joten tein uuden tilauksen verkkokaupassa, mutta se tilaus ei nyt näy missään, ja poistin itseni My secure -ryhmästä, mutta sen jälkeenkään uutta maksettua tilausta ei näy. Katsoimme myös isäni tiliä, mutta siellä ei näkynyt ennen ryhmästä poistumistani minun nimeäni/tietojani ollenkaan. Verkkopankissa näkyy, että raha tilauksesta on lähtenyt, mutta s-postiin ei tullut mitään tilausvahvistusta. Eli saako sitä tilausta toimimaan, tai voinko saada rahat takaisin ja sitten tehdä uuden tilauksen?


Edit: PII removed

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,634 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @millasassi

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Ethän julkaise henkilökohtaisia tietojasi julkisesti. Ne voivat aiheuttaa sinulle haittaa. Olen poistanut ne suojatakseni henkilöllisyytesi.

    Vaikuttaa siltä, että olet ottanut yhteyttä tukitiimiimme koskien tiettyä ongelmaa. Yhteenvetona voidaan todeta, että tilauksen yhteydessä sähköpostiosoitteeseen on tullut kirjoitusvirhe, mikä on johtanut vahvistusviestin ja rekisteröintilinkin saamatta jäämiseen.

    Tulevaisuudessa varmista, että kirjoitat sähköpostiosoitteesi oikein. Jos et ole vieläkään saanut sähköpostia maksukumppaniltamme Cleverbridgeltä, ota rohkeasti yhteyttä meihin, niin autamme mielellämme.

    Jos tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Olemme täällä auttamassa.

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot