Miksi sain ilmoituksen, että tilaukseni päättyy 4 päivän päästä uudesta maksusta huolimatta?

bq2zd5Fsecure
bq2zd5Fsecure Viestejä: 2 Observer
editoi marraskuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Sähköpostiini tuli ilmoitus F-Securelta Total-tilaukseni päättymisestä muutaman päivän päästä. Maksoin 17.5.2023 jatkotilauksen käyttäen viestissä ollutta viitenumeroa. Silti My F-Securessa lukee: 4 päivää jäljellä. Maksu on aikaisempina vuosina toiminut moitteettomasti. Maksun lähetettyäni verkkopankin kautta olen saanut heti tiedon uuden tilauksen voimassaolosta. Tilaukseeni on lisätty yhden vuoden päivät. Olen ollut F-Securen asiakas monta vuotta.

Pyydän vastausta

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,621 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @bq2zd5Fsecure

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Olen tarkistanut tiedot omalta puoleltani, ja näyttää siltä, että maksua uusimisestasi ei ole vielä vastaanotettu. Tilaus näkyy tällä hetkellä "Odottaa offline-maksua" -tilassa.

    Auttaakseni sinua lisää olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jotta voimme kerätä lisätietoja tekemästäsi maksusta. Ole hyvä ja anna minulle viitenumero ja mahdolliset maksun todisteet. Kun saan kaikki tarvittavat tiedot, tutkimme asiaa omalta puoleltamme.

    Kiitos yhteistyöstäsi ja toivon sinulle ihanaa päivää.

Vastausvaihtoehdot

  • bq2zd5Fsecure
    bq2zd5Fsecure Viestejä: 2 Observer

    Nyt maksu on mennyt perille ja uusiminen onnistu.ï.

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,621 Community Manager

    Hei @bq2zd5Fsecure

    Kiitos paljon, että kiinnitit huomiomme tähän asiaan.

    Olen myös tarkistanut tilauksesi ja voin vahvistaa, että se on onnistuneesti päivitetty uusimisen mukaisesti. Näyttää siltä, että olet valinnut maksutavaksi tilisiirron, joka voi kestää muutaman päivän maksukumppanimme Cleverbridgen vastaanottaessa ja käsitellessä maksua. Kuitenkin heti kun he ovat vastaanottaneet maksun, he päivittävät tilauksen välittömästi, ja tilauksesi päivitetään kokonaisuudessaan. Olen iloinen, että ongelma on ratkaistu.

    Jos tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä auttamassa ja varmistamassa tyytyväisyytesi.

    Kiitos vielä kerran, ja oikein ihanaa päivää!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot