F-Secure SAFE tilauksen uusiminen ei onnistu

Valinnat
System
System Viestejä: 131 Enthusiast
editoi marraskuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security
Tämä uusi keskustelu luotiin viesteistä jotka lähetettiin alkujaan aiheeseen F-Secure SAFE tilauksen uusiminen ei onnistu.

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Paivih

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Huomaan, että sinulla on aiemmin maksamaton tilaus. Älä huoli, olen peruuttanut tilauksen puolestasi. Sinun pitäisi nyt nähdä uusimispainike. Jatkaaksesi uusimista, kirjaudu sisään My F-Secureen https://www.f-secure.com/fi/login ja klikkaa "Uusi nyt".

    Jos tarvitset lisää apua, älä epäröi kysyä. Olemme täällä auttamassa.

    Kiitos ja mukavaa päivää!

Vastausvaihtoehdot

  • Paivih
    Paivih Viestejä: 3 New Member
    Valinnat

    Saanko jostain suomenkielistä palvelua? Tilaukseni päättyy huomenna eikä "osta nyt " painikkeesta pääse eteenpäin, eli en pysty uusimaan tilausta

  • Paivih
    Paivih Viestejä: 3 New Member
    editoi toukokuu 2023
    Valinnat

    Mitään ei tapahdu osta nyt painikkeesta, en pääse eteenpäin uusimaan tilaustani

  • Paivih
    Paivih Viestejä: 3 New Member
    Valinnat


    Hei, EI onnistu vieläkään

    Tilauksesi manuaalisen uusimisen peruuttamisessa tapahtui virhe. Ota yhteyttä asiakaspalveluun

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Valinnat

    Hei @Paivih

    Kiitos vastauksestasi.

    Näyttää siltä, että kohtasit virheen, koska tilaus oli jo lähetetty, mutta valitettavasti korttisi myöntäjä hylkäsi sen.

    Sähköposti on lähetetty sinulle maksukumppanimme Cleverbridgen toimesta tästä asiasta. Varmista, että Saapuneet-kansiosi ei ole täynnä ja tarkista myös Roskaposti-kansio, mikäli et ole saanut viestiä. Olen myös lähettänyt viestin uudelleen sinulle.

    Vaihtoehtoisesti olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, jossa on linkki maksutavan vaihtamiseksi. Ole hyvä ja klikkaa linkkiä ja seuraa ohjeita päivittääksesi maksutapasi uusimista varten.

    Jos tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Olemme täällä auttamassa ja ilomielin avustamassa sinua.

    Kiitos ja oikein mukavaa päivää!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot