VPN

jessepoika
jessepoika Viestejä: 1 New Member
editoi lokakuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Ostin Securite VPN:n. Näyttää, että en saa sitä asennettua tietokoneelle. Käytössä on Windows 10

Olen yrittänyt monta kertaa, ilmoittaa että etäkäyttöpalvelin on väärin.

Mikä on oikea

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,609 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @jessepoika

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Olisin enemmän kuin iloinen auttaessani sinua. Voitko antaa minulle lisätietoja tiedustelustasi? Mihin palvelimiin olet yhteydessä? Käytätkö WIFI- vai LAN-yhteyttä? Oletko yrittänyt vaihtaa VPN-protokollaa? Näiden tietojen avulla voin paremmin ymmärtää tilanteesi ja tarjota sinulle parhaan mahdollisen ratkaisun.

    Jos sinulla on kuvakaappaus virheestä, johon törmäät, ole hyvä ja jaa se minulle. Se auttaisi paljon ongelman juurisyyn selvittämisessä.

    Windows MachineGUID saattaa puuttua tai olla virheellinen.

    F-Secure Freedome VPN tarvitsee asianmukaisen järjestelmän MachineGUID-arvon toimiakseen.

    Uuden Windows MachineGUID:n luomiseksi tee seuraavasti:

    1. Poista F-Secure Freedome VPN Windowsin Lisää tai poista sovellus -valintaikkunasta.
    2. Avaa komentokehote ylläpitäjän oikeuksilla ja kirjoita seuraava komento: reg delete hklm\software\microsoft\cryptography /v MachineGUID /f
    3. Varmista komentokehotteessa ylläpitäjän oikeuksilla, että Windows on luonut uuden MachineGUID:n komennolla: reg query hklm\software\microsoft\cryptography /v MachineGUID
    4. Tulostuksen tulisi olla jotain tällaista (MachineGUID-arvo on tietysti erilainen):  HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\cryptography MachineGUID REG_SZ 00913574-aaaa-bbbb-b1fd-6e99c28aeb1f
    5. Toivottavasti sinulla on mahtava päivä edessäsi ja odotan innolla kuulevani sinusta pian!

    Asenna F-Secure Freedome VPN uudelleen ja aktivoi se.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot