Sähköpostin muutos
En pääse kirjautumaan F-secureen vanhalla sähköpostilla pxxxxxxxxxxa@kolumbus.fi ,joka ei ole enää käytössä! Uusi sähköpostiosoitteeni on pxxxxxxxxxxx3@gmail.com Minulla on vuoden voimassa 5 laitteen F-secure Total suojaus,mutta en pääse kirjautumaan sivuille? Terv. Pxxxxxxxxxxa
Edit: PII removed
Hyväksytty vastaus
-
Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.
Haluaisin muistuttaa, että älä jaa henkilökohtaisia tietojasi julkisesti. Olen poistanut tiedot viestistäsi suojatakseni yksityisyyttäsi.
Hei @Pauli70
Olen tarkistanut tietueemme ja huomasin, että My F-Secure -tilisi on rekisteröity Gmail-tilillesi etkä mainitsemallesi Kolumbus-sähköpostiosoitteelle.
Päästäksesi tilillesi, kirjaudu sisään Gmail-tililläsi seuraamalla tätä linkkiä Kirjaudu My F‑Secureen | F-Secure. Jos olet unohtanut salasanasi, voit palauttaa sen seuraamalla tätä linkkiä Kuinka voin palauttaa unohtuneen F-Secure-salasanani? - F-Secure Community
Hei @Jarkko__1946
Jos haluat vaihtaa kirjautumissähköpostiosoitettasi, voit tehdä sen My F-Secure -tilisi kautta seuraamalla tätä linkkiä Kirjaudu My F‑Secureen | F-Secure Voit löytää oppaan hyödylliseksi Tilin käyttäjänimen muuttaminen | Total | Uusimmat | F-Secure User Guides, jos tarvitset apua.
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä minuun. Mukavaa päivänjatkoa!
Firmy
Community Manager | F-Secure Community
🔐 Strengthening digital security through knowledge and collaboration
🌐 Explore our User Guides | Knowledge Base for self-help resources
💻 Empower yourself with Cybersecurity Insights and protect what matters
📢 Help Shape Our New Homepage! Share your input in our design survey.