Tilauksen uusiminen

Valinnat
omavpn
omavpn Viestejä: 1 New Member
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Tein uuden tilauksen, mutta en tilini kautta. Poistin vanhan tilin kuten ohjesseissanne oli ja tein uuden tilin sähköpostilla jonka kautta tein uuden tilauksen.Kun sähköpostin hyväksyntälinkistä klikkaa tulee ilmoitus "Your account has been confirmedTein uuden tilauksen, mutta en tilini kautta. Poistin vanhan tilin kuten ohjesseissanne oli ja tein uuden tilin sähköpostilla jonka kautta tein uuden tilauksen.Kun sähköpostin hyväksyntälinkistä klikkaa tulee ilmoitus "Your account has been confirmed"

Ja kun yrittää kirjautua My Secure tilille, tulee ilmoitus "We noticed that you already purchased a license via the F-Secure website, but you have not activated it yet. Please follow the Create an account for My F-Secure button in the "Your F-Secure order" email to activate your license. You will find this message in your email, sent by cleverbridge/F-Secure.

NOTE: If you already have an F-Secure account, follow the link and log in."

Nyt ollaan siis ikuloopissa.

Mitä teen seuraavaksi?

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,702 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @omavpn Hei @omavpn Hei @omavpn

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Onnittelut F-Secure VPN:n onnistuneesta ostamisesta! Näyttää kuitenkin siltä, ettet ole vielä luonut tiliäsi.

    Huomaa, että olemme äskettäin lanseeranneet uuden järjestelmän F-Secure VPN:lle, joka käyttää tilipohjaista lähestymistapaa, jotta käyttäjät voivat helpommin hallita lisenssejään ja tilauksiaan. Voit löytää yksityiskohtaisen selityksen tästä uudesta järjestelmästä käymällä tässä linkissä https://community.f-secure.com/vpn-fi/kb/articles/29263-f-secure-freedome-vpn-tilaukset-edellyttaevaet-my-f-secure-tiliae

    Näyttää siltä, että tilisi on jumissa, koska olet ladannut sovelluksen ennen kuin olet luonut tilin käyttäen linkkiä, jonka Cleverbridge-maksukumppanimme lähetti sähköpostitse.

    Älä kuitenkaan huoli, olen täällä auttamassa! Olen ratkaissut ongelman luomalla tilin itse. Tarkista yksityisviestisi kirjautumistiedoista. Jos tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä.

    Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot