Miten saada tukea?

Valinnat
handehoo
handehoo Viestejä: 1 New Member
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Asun ukomailla ja tarvitsen tukea laitteen kytkemiseksi Freedon tilaukseen. Tilaus uusitaan automaattisesti vuosittain ja maksu menee luottokortilta, Mobiililaitteet (puhelin ja tabletti) jatkoivat normaalisti, kun tilaus uusittiin. Tietokoneen osalta sovellus ilmoitti, että tilaus on vanhentunut. Yritin saada sen liitettyä sopimukseen, mutta ei onnistunut. Otin uuden 30 päivän kokeilipaketin, koska tarvitsen VPN:ää joka päivä. Asun ulkomailla ja en voi siksi soittaa tukinumeroon. Chatti ei ole ollut auki kuukauteen. Ei myöskään löydy mitään sposti yhteydenotto mahdollisuutta. Josko tämä sitten toimii? Olen käyttänyt VPN monet vuodet ja aina sama juttu. Pitänee harkita helpompaa sovellusta johon on helposti löydettävissä tukipalvelut.

Terveisin

Hannu

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,638 Community Manager
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @handehoo

    Tervetuloa F-Secure-yhteisöön. Kiitos viestistäsi.

    Olen iloinen, että voin auttaa sinua tilaukseesi liittyvässä asiassa. Voisitko kertoa minulle, mistä ostit tilauksen? Oliko se App Storesta, Google Play -kaupasta, F-Securen verkkosivuilta vai paikalliselta jälleenmyyjältä?

    Kuvaamasi perusteella saattaa vaikuttaa siltä, että olet uusinut tilauksesi Google Play -kaupasta tai App Storesta. Huomaa, että näistä uusituista tai ostetuista tilauksista voi käyttää vain Android- tai iOS-laitteilla, joilla on sama Google ID tai Apple ID. Tämä tarkoittaa sitä, ettet voi aktivoida tilausta toiselle alustalle, kuten tietokoneellesi. Voit tarkistaa tämän linkin avulla yksityiskohtaisemman selityksen https://help.f-secure.com/product.html#home/freedome/latest/fi/id_81642-freedome-latest-fi

    https://community.f-secure.com/vpn-fi/kb/articles/5133-freedome-vpn-tilausvaihtoehdot

    Kuitenkaan ei kannata vielä tehdä johtopäätöksiä. Olen lähettänyt sinulle yksityisviestin, ja olisi hienoa, jos voisit jakaa kanssani ostoksen viitenumero ja sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen tekemiseen. Tilauksesta otettu kuvakaappaus olisi myös hyödyllinen.

    Olen täällä auttamassa, joten älä epäröi kysyä, jos sinulla on kysyttävää. Mukavaa päivänjatkoa!

    Kiitos!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot