Hinnoittelu

KallelaSaimaa
KallelaSaimaa Viestejä: 1 New Member
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure Total

Onko vakaasti tarkoitus kohdella vanhoja asiakkaita huonommin kuin uusia? F-Secure tarjoaa minulle jatkosopimusta hintaa 119€ kun se muutoin maksaa 85€. Tapahan on käytössä useilla teleoperaattoreilla, vanha ja tollo asiakas luottaa palvelun myyjään ja tilaa tuotteen muistutuksen myötä - hintaan jonka tarjoaja on määritellyt. Puuttuuko kassasta likaa vai onko ohjeena Pikku Nalle Wahlroosin näkemys yhtiön tehtävästä?

Närkästyneesti Kalle Aaltonen

Hyväksytty vastaus

  • Firmy
    Firmy Viestejä: 1,608 Community Manager
    Vastaus ✓

    Hei @KallelaSaimaa

    Kiitos paljon, että otit esille tämän tärkeän asian. Ymmärrän täysin turhautumisesi ja olen täällä auttamassa sinua parhaani mukaan.

    Haluaisin ilmoittaa, että meillä on tällä hetkellä käynnissä tarjous, joka on tarkoitettu nimenomaan uusille asiakkaille. Kuitenkin, tarjoamme myös tarjouksia olemassa oleville asiakkaille, ja kannustan sinua seuraamaan meitä sosiaalisessa mediassa, jotta saat ensimmäisenä tietää, kun niitä tulee saataville.

    Sillä välin minulla on kuitenkin ehdotus sinulle. Jos haluat hyödyntää nykyistä tarjoustamme, voit harkita tuotteen ostamista eri sähköpostiosoitteella. Järjestelmämme tunnistaa sinut silloin uutena asiakkaana ja olet oikeutettu alennukseen. Oston jälkeen saat vahvistussähköpostin ja rekisteröintilinkin maksukumppaniltamme Cleverbridgeltä. Rekisteröidy vain uudelle tilille käyttämällä kyseistä sähköpostia ja asenna sovellus uudelleen laitteellesi aktivoidaksesi uuden tilauksen.

    Tässä on linkki alennuksen nauttimiseen: https://www.f-secure.com/fi/total Jos tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa yhteyttä.

    Kiitos vielä kerran yhteydenotostasi, ja toivon sinulle ihanaa päivää!

Tämä keskustelu on suljettu.