Yliopiston alennuskoodi ja toimimaton sivusto?

I_1
I_1 Viestejä: 2 New Member
editoi syyskuu 2023 kohteessa F-Secure Total

Hei

olen yrittänyt kirjautua sekä sähköpostiin tulleen linkin että sivustonne kautta ja uusia tilaukseni Hgin yliopiston väitöstutkijana - homma jää pyörimään tyhjää kaikilla sivuilla. Olen oikeutettu yliopiston alennuskoodiin (mistä sen oikein saa?) - tulleessa laskussa ei ollut alennusta vaan kallein summa, mikä sivuiltanne löytyy. Olen nyt käyttänyt tunnin pyörittäessäni ohjelmia, liittyessäni tänne sivustoille ja minut on ehditty tässä vaiheessa jo ylentää asemaan "New Member". Mistä saan siis alennuskoodin ja miten pääsen sivustolle uusimaan tilauksen. Chatkään ei toimi lauantaisin.

Hyväksytty vastaus

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator
    Vastaus ✓

    Hei @I_1


    Helsingin Yliopiston alennuskoodit tulevat yliopistolta, suosittelen olemaan yhteydessä heidän IT-tukeen niin saat koodin.


    Päivitän tilauksesi nyt niin, että saat suoraan syötettyä koodin sinne kun sen saat.


    Sinulle saattaa tulla ilmoitus että tilaus on peruttu, tämä tulee sitä syystä että, olen mitätöinyt avoimen laskun (79,99e) joka löytyy meidän järjestelmästä. Tämä ei tarkoita sitä että suojaus on päättynyt laitteilla.

Vastausvaihtoehdot

  • I_1
    I_1 Viestejä: 2 New Member

    Hei ja kiitos -löysin koodin -vinkkinä muillekin etsijöille, että se löytyy, kun downloadaat ohjelman IT-tuesta ollessasi kirjautuneena yliopiston järjestelmään. Et siis downloadaa ohjelmaa vaan se avaa ja näyttää ohjeet eteenpäin ja tämän koodin. Katsotaan onnistunko löytämään kohdan, mihin koodin laitan. Iloinen tästä virtuaalisesta seikkailusta Koodia etsimässä!

Tämä keskustelu on suljettu.