SAFE:n päivitys TOTALiksi - mitä vielä voimassa olevalle vanhalle tilaukselle tapahtuu?

Masak
Masak Viestejä: 1 New Member
editoi kesäkuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Minulla on vielä vajaan vuoden voimassa oleva 3 käyttäjän SAFE-lisenssi. Hankin 5 käyttäjän TOTAL-lisenssin, johon sain sähköpostitse suoran asennuslinkin sekä tilauskoodin. Onko minun odotettava nykyisen SAFE:n voimassaolon päättymiseen saakka, ennen kuin minun kannattaa aktivoida uusi TOTAL (en halua menettää nykyisen maksetun SAFE-tilausjakson voimassaolopäiviä)?

Jos voin päivittää jo nyt päiviä menettämättä, niin voinko tehdä sen nykyisen tilauksen kautta syöttämällä tilauskoodin (Hallitse tilauksiasi – Anna tilauskoodi), vai onko minun käytettävä suoraa asennuslinkkiä?

Mitä nyt päivitettäessä siinä tapauksessa tapahtuu: jääkö nykyinen 3 käyttäjän SAFE ensin vielä voimaan nykyisen jakson loppuun, vai päivittyykö nykyinen lisenssijakso saman tien 3 tai peräti 5 käyttäjän TOTALiksi?

Vastausvaihtoehdot

  • Paper
    Paper Viestejä: 1 Observer

    Jään seuraamaan tätä, itselläni on melkin sama kysymys.

    Jatkoin SAFE:n f-securen verkkokaupasta lokakuussa 3:lle laitteelle vuodeksi eteenpäin ja nyt on ostettu myös TOTAL jälleenmyyjältä 5 laitteelle 2 vuodeksi.

    Voikohan nyt päivittää (tilauskoodin avulla TOTAL-pakkauksesta "Hallitse tilauksiasi --> Anna tilauskoodi") Ja jos voi, niin mikä lisenssi tulee voimaan, kuinka monelle laitteelle, ja minne asti?

  • Arja_leppanen_1917
    Arja_leppanen_1917 Viestejä: 1 Observer

    Minulla sama ongelma. Maksoin päivityksen Safesta Totaliin 5 laitteelle ja sain vahvistuksen, en mitään koodeja Cleverbridgeltä.

    F-Security tilillä näkyy vain Safe, joka umpeutuu keväällä. En pysty päivittämään ohjeiden mukaan.

    Kysyin neuvoa Cleverbridgeltä; sain taas samat ohjeet päivitykseen, joka ei toimi.

    Sanoivat, että en tarvitse aktivointikoodia.

    Olisin halunnut jatkaa Freedomen käyttöä, mikä kuului TOTALissa pakettiin.

    Nyt on maksettu Total ja Safe voimassa. Voikohan Totalin maksun saada takaisin, kun sitä en saa toimimaan?

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot