Voiko tilauksen muuttaa 10 lisenssin id protectionista 3 lisenssin Totaliin?

Valinnat
Hentsu77
Hentsu77 Viestejä: 1 New Member
editoi toukokuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei!

Tosiaan minulla on voimassa vielä huhtikuulle 2023 asti tuo 10 lisenssin id protection. Tälläkin hetkellä niistä käytössä on vain 2, eli aivan turhaan pidän tuota 10 lisenssin tilausta. Ja nyt tuli vastaan hyvä Black Friday-tarjous. Haluaisin ottaa tuon 2 vuoden Totalin 3 lisenssillä hintaan 60 euroa. En saanut tilausta päivitettyä, koska ensin herjasi että minulla on jo tili (enkö voi ostaa Totalia tarjoushintaan, vaikka minulla ei Totalia ennen ole ollut?) ja sitten kun kirjauduin myFsecureen, niin se tarjosi vain 10 lisenssin Totaleja, vaikka 3 lisenssiä riittäisi.

Kiitos!

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @Hentsu77,

    Valitettavasti Black Friday-kampanjamme on suunnattu ns. uusille asiakkaille eli My F-Secure-tili luodaan ostoksen yhteydessä, joten TOTAL-tarjousta ei pysty yhdistämään olemassa olevalle My F-Secure-tilille.

    Voimme kuitenkin asiakastuen kautta muuttaa 10 laitteen ID PROTECTION-tilauksen manuaalisesti 3 laitteen TOTAL-tilaukseksi ilman lisäkustannuksia, koska hintaeroa ei tule.

    Ainoa mutta tässä tilanteessa on se, että jos ID PROTECTION-tilaus muutetaan TOTAL-tilaukseksi, laitteet joille ID PROTECTION on asennettu, tiputtavat lisenssinsä eli näille laitteille tulee ID PROTECTION aktivoida uudelleen. Ennen tätä olisi siis hyvä ottaa varmuuskopio mahdollisista holviin tallennetuista salasanoista. Se onnistuu tietokoneella ID PROTECTIONin kohdasta Asetukset -> Vie salasanat.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot