Totalin maksusuoritukseni ei näy tililläni

slage
slage Viestejä: 12 New Member

Kirjoitin 9.8.2022: "Moi! Minulla oli edellinen Total-tilaukseni loppumassa 10.8.2022 ja halusin jatkaa tilaustani. Minulle ei tarjottu haluamanilaista jatkotilausta, joten tein kokonaan uuden tilauksen 9.8.2022. Maksoinkin jo tilauksen, mutta tuote (Total 24 kk 3 laitteelle) ei näy tililläni. Mitä minun pitää tehdä?"

Tuote laitettiin näkymään tililläni, mutta näköjään ei laitettu näkymään sitä tililläni, että olen maksanut tilaukseni 9.8.2022. Nyt minua pyydetään maksamaan tilaukseni. Mitä minun pitää tehdä, jotta minun ei tarvitse maksaa kahteen kertaan? Tarkistin pankkitililtäni, että maksu on suoritettu.

Vastausvaihtoehdot

  • slage
    slage Viestejä: 12 New Member

    Ongelma taitaa olla ainakin siinä, että edellisen tilaukseni viitenumero on eri kuin uuden tilaukseni.

  • slage
    slage Viestejä: 12 New Member

    Otin yhteyttä myös Cleverbridgeen.

  • slage
    slage Viestejä: 12 New Member

    Sain vastauksen Cleverbridgeltä, että maksuni on ok.

    Nyt F-Secure -tililleni pitäisi vielä saada jotenkin uusimman tilaukseni maksusuoritus näkyviin ja tietoihini uusimman tilaukseni viitenumero, jos se on siellä jossain piilossa (en näe sitä itse missään).

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hei @slage !

    Tätä uutta maksua ei saa oikein millään My F-Secure -portaaliin näkyviin sillä se tilaus on tehty tilin ulkopuolella.

    Näköjään olemme sen liittäneet tiliin täältä käsin, joten itse tilaus on kunnossa, mutta se ei ole näkyvissä Tilaus-kohdassa My F-Securessa. Se olisi vaatinut uuden tilin luomista.

  • slage
    slage Viestejä: 12 New Member

    Kiitos vastauksestasi.

    Ok. Mitä kannattaisi/pitäisi sitten tehdä, että jatkossa ei aiheudu ongelmia siitä, että tilaus on tehty tilini ulkopuolelta? Poistaa vanha tilini ja luoda uusi? Mutta sitten siellä uudella tililläni ei näkyisi tuotettani ollenkaan, eikä maksusuoritustanikaan?

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hei @slage !

    Siihen ei oikein löydy näppärää ratkaisua. Se on lähtökohtaisesti ongelmallista uusia tilaus tilin ulkopuolelta, sillä se ei kohdistu olemassaolevaan tiliin oikein. Ainoa tapa varmistaa että suoritukset näkyvät oikein, ja että tilaus jatkuu saumattomasti, on että uusii tilauksen My F-Securen kautta.

    Jos kuitenkin käy niin että vahingossa tilaa uutena asiakkaana, ja haluaa varmistaa että saa suorituksen näkyviin portaaliin, niin voi toki luoda uuden tilin ja kirjautua ohjelmiin uudestaa uusilla tunnuksilla.

  • slage
    slage Viestejä: 12 New Member

    Eli yksi vaihtoehto on, että sitten, kun minun on aika seuraavan kerran uusia tilaustani, minun kannattaa olla uusimatta "väärää tilaustani" ja antaa sen loppua ja tehdä sen jälkeen uusi "oikea tilaus" oikealla tililläni?

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator

    Hei @slage


    Juurikin näin, eli uusit sen tilin jota käytät ja minkä kautta laitteesi ovat suojattuna :)

Hinnoittelu ja tuotetiedot