Freedome lisenssin siirto uudelle tabletille

Kenari
Kenari Viestejä: 5 Explorer
editoi maaliskuu 2023 kohteessa F-Secure VPN

Hei,

ostin uuden tabletin. Vapautin lisenssin vanhalta tabletilta ja asensin ohjelman uuteen. Mutta ohjelman aktivointi uudessa ei onnistu. Vain App Security on käytössä, muut toiminnot "harmaana". Kun menen tabletilta tilaus-kenttään, siellä lukee EI TILAUSTA. Minulla on kolme lisenssiä, yksi puhelimessa, yksi pc:ssä ja yksi tabletissa. Olen poistanut ohjelman uudesta tabletista ehkä jo kymmenen kertaa, tehnyt lisenssin siirrot moneen kertaan, ei toimi. Tilaukseni on voimassa 5.4.2023 saakka. Aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia ohjelmien kanssa. Uusi tabletti on Lenovo Tab P11 Plus.


-Harri

Hyväksytty vastaus

  • Kenari
    Kenari Viestejä: 5 Explorer
    Vastaus ✓

    Eilen illalla kun käytin laitetta ilman VPN:ää, ohjelma alkoi toimimaan. Olinkohan vain liian hätäinen kun se ei toiminut heti asennuksen jälkeen vaan vaati aikaa päivitykseen. No, nyt pelittää.

Vastausvaihtoehdot

  • F-Secure_Allu
    F-Secure_Allu Viestejä: 473 Moderator

    Terve @Kenari


    Kun avaat Freedomen ja menet kohtaan Tilaus, onko siellä mitään mahdollisuutta aktivoida tilausta?


    Mikäli ei, mene Freedomen asetuksiin ja tarkista onko siellä mahdollisuutta kirjautua ulos, mikäli on, kirjaudu ulos ja tämän jälkeen mene Tilaus-sivulle ja sieltä pitäisi löytyä mahdollisuus aktivoida tilaus kirjautumalla sisään.

  • Kenari
    Kenari Viestejä: 5 Explorer

    Ei ole aktivointi- eikä uloskirjautumispainiketta. Asetuksissa lukee vain ei tilausta. Ohjelman olen poistanut ja asentanut lukemattomia kertoja.

    -Harri

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot