Eikö tätä F-secure Safea saada koskaan toimimaan normaalisti?

Valinnat
JJM
JJM Viestejä: 2 Observer
editoi tammikuu 2023 kohteessa F-Secure Internet Security

Alkaa oikeasti olemaan mitta täynnä, koska pulitan tästäkin palvelusta teille sievoisen summan vuodessa.

Nordean F-securen pankkisuojaus toimii näemma vain älypuhelimessani, mutta PC/Firefox/WIN10home yhdistelmässä ei vain toimi, vaikka olen toiminut foorumilla annettujen viimeisten ohjeiden mukaan. "Yhteyttä sovellukseen ei voi muodostaa"- ilmoittaa lisäosa, kun klikkaa valikkopalkissa olevaa kuvaketta. Miksi?

Ja eikä tässä vielä kaikki. Nyt kun viimeisen kuukauden ajan olen käynnistänyt PC:n, niin F-securen virustorjunta ilmoittaa ensi töikseen, että virussuojaus on vanhentunut. Ja kun avaa client security-ikkunan, niin punaisella ilmoitetaan, että "Tietokonetta ei ole suojattu", kuitenkin lisenssi on voimassa ja uusimmat päivitykset ovat rullanneet virustorjuntaan, kun tarkistaa manuaalisesti päivitykset. Miksi?

Miksi tämä on tällaista? On kyllä uskottavuus ja positiivinen käyttäjäkokemus kaukana tästä tuotteesta. Kuluttajana minulla pitäisi olla jotain oikeutta olettaa, että maksamani tuote toimii niin kuin sen on markkinoitu toimivan.

Hyväksytty vastaus

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot