Miksei rahat palaudu luottokortille?

TKK
TKK Viestejä: 1 New Member
editoi elokuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Ostin F-Securen TOTAL paketin 30 päivän palautusajalla, jotta saisin VPN-yhteyden ennen ulkomaanmatkaa. Koska en onnistunut asennuksessa ennen ko. matkaa, halusin palauttaa tuotteen, missä oli 30 päivän palautusoikeus. Olen ilmoittanut sähköpostilla suomenkielellä cleverbridelle (minkä kautta F-Secure myy tuotteensa) kahdesti, että haluan perua tilauksen ja rahanpalautuksen luottokortille. Olen myös lähettänyt englanninkielisen palautteen cleverbidgelle. Mihinkään viesteistä ei ole vastattu eikä rahat ole palautuneet luottokortille.

Olen muutama vuosi aiemmin ostanut F-securelta VPN-yhteyden. Silloin ostaminen, asentaminen ja käyttäminen oli sujuvaa. Nyt, kun asentaminen ei onnistunut ja haluan perua kaupan, on asian hoitaminen ollut luokatonta. Miksi ihmeessä olette ulkoistaneet tuotteiden myymisen tuollaiselle cleverbridgelle, minkä kanssa ei saa asiaa hoidettua?

Vastausvaihtoehdot

  • F-Secure_Patrick
    F-Secure_Patrick Viestejä: 501 Moderator

    Hei @TKK !

    Se on erittäin ikävä kuulla ettet ole saanut apua rahanpalautuksen kanssa, joudumme ehdottomasti selvittämään kommunikaatiokatkon syytä.

    Onneksi voimme myös suoraan auttaa asikaspalvelussa jotta saamme asian korjattua pikimmiten.

    Lähetin sinulle sähköpostia asiaan liittyen.

Hinnoittelu ja tuotetiedot