F Securen uusiminen

mieite135Afsecure
mieite135Afsecure Viestejä: 1 New Member
editoi heinäkuu 2022 kohteessa Verkkoselaus

Moi!

Olen halunnut pitää kaikki tietokoneeni "turvallisessa" käytössä ostamalla F-Secure ohjelmiston. Noin vuosi sitten vaihdoin F-Securen ohjelmistoon F-total, joka sisälsi Dome palvelun, joka ilmeisesti ilmoitti sijainniksini Espoon. Seurauksena ulkomailla sähköpostini / Blue-mail lopetti toimintansa ja olin tosi ongelmissa. Poistin Domen käytöstä ja sain sähköpostini toimimaan.

Nyt F-Secure ohjelmistoa uusittaessa, renew komento olisi sallinut vain Totalin uusimisen, jota en luonnollisesti halunnut. Pyysin ohjetta help-deskistä useaan kertaan selittäen, että en halua Total ohjelmistoa vaan F-Secure Safen! Help-desk ei osannut minua auttaa, joten ostin uuden paketin viidelle omistamalleni laitteelle.

Nyt olen "turvattomassa tilassa", koska en pysty päivittämään koneideni ohjelmistoa Safe-ohjelmaksi ja saan vain englanninkielisiä ohjeita, joissa ei ymmärretä koko ongelmaa.

Ehkä kymmenisen vuotta asiakkaana F-Securella ja joka vuosi päivitysten kanssa ongelmia!

Terveisin

Timo Auvinen

Savon Lämpökuvaus Ky

Hyväksytty vastaus

• FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 717 Moderator
    Vastaus ✓

Hei @mieite135Afsecure,

Muutin tilauksesi nyt pelkäksi SAFEksi, joten kun seuraavan kerran kirjaudut My F-Secure-tilillesi, voit valita uusia vain F-Secure SAFE-tilauksen, jolloin FREEDOME-tilaus umpeutuu niillä laitteilla joilla se on ollut TOTAL-tilauksen kautta aiemmin.

Tämä keskustelu on suljettu.