FREEDOME-lisenssin aktivointi F-Secure TOTALin kautta

Valinnat
System
System Viestejä: 130 Enthusiast
editoi kesäkuu 2022 kohteessa F-Secure VPN
Tämä uusi keskustelu luotiin viesteistä jotka lähetettiin alkujaan aiheeseen Linkkiä ei löydy.

Viestejä yhteensä

  • EsaArmas
    EsaArmas Viestejä: 1 New Member
    Valinnat

    Moikka kaikille ja erityisesti F-Securen henkilökunnalle, joille ei saa mitään yhteyttä, kun tarvitsisi apua.

    Minulle ja meidän perheelle on niin monta kertaa käynyt, että kun joku asia ei toimi Freedomessa tai juuri tuon aktivointikoodin puuttumisessa, niin mitään apua ei löydy mistään eikä F-Secureen saa sähköpostilla tai mitenkään muuten yhteyttä. F-Securella on pelkkiä "no-reply" -osoitteita.

    Aiemmin oli joku Support-sähköposti, mutta nyt sekin on poistunut käytöstä tai ainakaan sellaista ei mistään saa selville. Joskus vuosia sitten, kun kysyin toimitusongelmista support-sähköpostissa, niin vastaus tuli englanniksi. Osaan kyllä englantia ja espanjaa ja muitakin kieliä, mutta haluan keskustella suomalaisen tietoturvayrityksen kanssa suomeksi. Tämä asia on F-Securella suuri ongelma, vaikka yritys tietenkin yrittää olla kovin kansainvälinen. Tällainen "Tukifoorumi"-keskustelusivusto ei ongelmissa paljon auta.

    Akuutti ongelma minulla on nyt, kun olen yrittänyt aktivoida uuden kännyn entisen rikkoutuneen tilalle Freedomen appiin. Olen lukenut ohjeet, mutta yritys jämähtää siihen, etten saa mistään aktivointikoodia. Olen kirjoittanut aktivointikoodin listaan kesäkuussa 2021 uusittuani F-Secure Totalin ja Freedomen kahdelle kännykälle ja iPadille sekä pöytätietokoneelle. Minulla on jäljellä 5:n laitteen liittymästä yksi, mutta F-Securen tilaussivu väittää, että minun pitäisi vapauttaa väh. yksi laite, jotta voin aktivoida yhden uuden laitteen. Tilaustoiminnossa on selvä virhe. Lisäksi minulla oleva aktivointikoodi ei toimi. En tiedä mistä asia johtuu, vaikuttaa siltä, että F-Securen ohjelma on poistanut kesäkuussa saadun aktivointikoodin, koska sisäänkirjoitusyrityksessä tulee ilmoitus, että aktivointikoodi on vanhentunut.

    Apua ei F-Securelta saa mistään, kuten aina käy ongelmatilanteissa. Olen melkoisen turhautunut koko F-Securen toimintaan, koska turhaa aikaa kuluu yksinkertaisiin asioihin, jotka pitäisi saada läpi minuuteissa. Olen ollut F-Securen asiakkaana vuodesta 2017 alkaen Freedomen ja muiden tuotteiden tilaajana ja F-Securen toiminta ja palvelu on ollut aina yhtä surkeaa.

    Olisi kiva olla asiakkaana "suomalaisessa" tietoturvapalvelu yrityksessä, mutta olen moneen kertaan harkinnut vaihtaa johonkin toiseen, ihan pelkästään tämän palvelun puutteen vuoksi.

    terveisin, Esa Armas

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Valinnat

    Hei @EsaArmas,

    Harmi kuulla että sinulla on ollut vaikeuksia tavoittaa asiakastukeamme. Asiakastukeemme saa yhteyden maanantaista perjantaihin klo 8–18 puhelimitse tai chatin välityksellä.


    Tarkistin tilauksesi, ja huomaan että sinulla on F-Secure TOTAL-tilaus voimassa. Tällöin SAFEa, FREEDOMEa, tai ID PROTECTIONia ei aktivoida millään koodilla, vain ainoastaan My F-Secure-tilin käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Täältä löytyy suoraan käyttöopas, miten FREEDOME-lisenssi aktivoidaan TOTAL-tilauksen kautta eri käyttöjärjestelmillä: https://help.f-secure.com/product.html#home/total/latest/fi/concept_B66A46780BB5484ABC2D3A7E6F43E2BF-total-latest-fi

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot