Totalin asentaminen ei onnistu

Chang67
Chang67 Viestejä: 1 New Member
editoi toukokuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Hei !

Ostin Verkkokaupasta jatkoa entiselle Totalille ja kaikki meni päin prinkkalaa. En edes tiennyt että mulla oli joku Cleverbridgen maksusuostumus ja nehän nappaas fyrkat kortilta alta aikayksikön ( ja vielä ihan järkky hinnalla ) Noh, se tilaus saatiin onneksi peruutettua kivuttomasti eli se meni hyvin. Samalla Cleverbridgen väki poisti ilmeisesti myös sen olemassa olevan tilauksen. ( oli juuri loppumassa ). Nyt kun kirjaudun omalle sivulle niin tulee vaan sininen sivu jossa punainen pallukka joka ilmoittaa että tilauksesi on vanhentunut. Mä en siis pääse mihinkään syöttämään sitä Verkkokaupan antamaa uutta aktivointikoodia. Mä en todellakaan ole mitenkään kätevä näissä tietokone jutuissa, mutta näiden kanssa saa aina tapella ihan helvetisti. Miksi näitä ei voi rakentaa silleen, että jopa putkiaivoinen pölhö selviytyisi näistä ilman tappelua?

Poistin myös aiemmat Safe ja Freedom asennukset koska ajattelin että auttaisi kun ne lataa uudestaan mutta eipä onnistu. " Tilaus on vanhentunut "😣

Miten mä pääsen eteenpäin ilman että tää veoitin lähtee isossa kaaressa partsilta tonne asfaltille?

Hyväksytty vastaus

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot