Id protection pääsalasanani ei toimi

Sale76
Sale76 Viestejä: 2 New Member
editoi toukokuu 2022 kohteessa F-Secure ID Protection

En pääse loggautumaan ID protectioniin, koska sovellus ei huoli salasanaani. En siis ole unohtanut sitä, koska olin kirjannut aikoinaan luomani salasanan ylös, mutta en ole sitä pitkään aikaan käyttänyt ja nyt tilauksen ollessa lähellä umpeutumista salasana ei toimi. Minulla ei ole palautuskoodia tehtynä. Miten pystyn uusimaan tilaukseni? Täytyykö nykyinen tili lopettaa vai onnistuuko senkään jälkeen samalle sähköpostiosoitteelle tunnuksen uudelleen luominen? En siis halua jatkaa tilausta, jollen saa pääsalasaani toimimaan.

Hyväksytty vastaus

  • Sale76
    Sale76 Viestejä: 2 New Member
    Vastaus ✓

    ID protectionin salasanaa ei pysty vaihtamaan tuolla mainitsemallasi tavalla. My F -securen salasanan voi, mutta siitä tässä ei ollut kyse. Ratkaisu tilanteeseen oli poistaa ID protection App kokonaan ja ladata se uudelleen, jolloin pääsalasanan pääsi määrittämään uudestaan.

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator

    Hei @Sale76!

    F-Secure ID PROTECTION-tilausta voi hallinnoida My F-Secure-palvelun kautta, eli itse sovellukseen ei tarvitse kirjautua tilauksen uusimista varten.

    Mikäli My F-Secure-palvelu ei jostain syystä huoli salasanaasi, voit vaihtaa sen kirjautumissivulla olevasta "Unohditko salasanasi?"-linkistä, josta lähtee käyttäjätunnuksena olevaan sähköpostiosoitteeseesi salasanan vaihtolinkki.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot