Miksi tilaus ei uudistu?

Valinnat
MattiTA
MattiTA Viestejä: 1 New Member
editoi toukokuu 2022 kohteessa F-Secure Internet Security

Minulla on työantajan tarjoamana etuna ilmainen suojaus. Miksi en saa suojausta kotikoneelleni, vaikka työantajan mukaan minulla on tähän oikeus. Toimin Fsecurelta saamieni ohjeiden mukaa ja syötin koodin. Sen jälkeen minulle tulee ilmoitus, että koodi on jo annettu oikein. Minkä jälkeen en pysty enää jatkamaan mihinkään. Ja samaan aikaan koneeni ilmoittaa, että suojaus on päättynyt jo 4.9.2021 ja uudelleen voin aktivoida sen vasta 5.9.2022. Myöhemmin kone on ilmoittanut, että koodi on väärä. Olen toiminut Fsecurelta saamieni ohjeiden mukaisesti. Mistä on kyse? Olen ollut samalla suurella työantajalla jo yli kaksikymmentä vuotta, ja vastaaminen näihin kysymyksiin on ulkoistettu Fsecurelle. Kuinka minun pitäisi tomia? Ainoa, mitä fsecure-sivusto tarjoaa, on mahdollisuus ostaa suojauspaketti kalliiseen hintaan. Tarkistin asian työantajalta ja olen edelleen etuoikeutettu etuun.

Hyväksytty vastaus

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 712 Moderator
    Vastaus ✓
    Valinnat

    Hei @MattiTA!

    En valitettavasti löytänyt tilausta tai ostosta käyttäjätunnuksesi takaa löytyvällä sähköpostiosoitteella, joten luon tästä viestiketjusta tukipyynnön asiakastukeen josta sinuun päin ollaan yhteydessä asian selvittämiseksi.

    Mukavaa alkanutta viikkoa!

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot