ID Protectionien siirto uusituille lisensseille kun on useita käyttäjiä.

KekeHuo
KekeHuo Viestejä: 1 New Member
editoi toukokuu 2022 kohteessa F-Secure ID Protection

Miten täytyisi toimia ettei perheen kahden eri henkilön ID Protection tietoja menetetä uuden lisenssin vaihtuessa?

Minulla on tällä hetkellä nimelläni kaksi eri Total pakettia.

Toisessa on 5 lisenssiä ja mukana toinen perheenjäsen omalla tunnuksellaan ja hänellä oma Holvinsa, jossa vain hänen käyttämiään tunnuksia. Tämä paketti loppuu tässä kuussa.

Toisessa on 7 lisenssiä. Tässä on tällä hetkellä vain minun laitteideni suojaukset sekä oma Holvini. Tarkoituksena on vaihtaa ensin kaikki samalle, siis 7 lisenssin Total-pakettiin. Joulukuussa ostamme 10 lisenssin Total-paketin ja siihen kaikki perheen laitteet joko yksin minun nimelläni tai jaoteltuna kullekin omansa omalla nimellään. Miten tulisi tehdä asennukset, että meidän kaikkien Holvit toimisivat omanansa kummallakin?

Hyväksytty vastaus

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    Vastaus ✓

    Hei, @KekeHuo!

    Jos teillä on ollut aikaisemmalla tilillä asennettuna F-Secure ID Protection, jossa on nämä salasanatiedot vielä tallennettuina, niin teidän tulisi tehdä seuraavasti:

    1. Asentakaa ensiksi uusi F-Secure ID Protection-asennus toiselle laitteelle käyttäen tätä uutta My F-Secure -tiliä
    2. Aloita uusi Holvi uudella asennuksella ja siirry tämän jälkeen synkronoimaan uusi asennus vanhan kanssa, jolloin saatte siirrettyä salasanat myös uuteen asennukseen.

    Tämän jälkeen teillä on ensimmäinen asennus tehty uuden tilin kautta ja voitte aloittaa siirtämisen myös muihin laitteisiin, siten että asennatte F-Secure ID Protectionin uudelle laitteelle ja synkronoitte vanhan kanssa.

    Samalta My F-Secure-tililtä tehdyt asennukset eivät vielä yhdistä holvissa olevia salasanoja aikaisempien asennuksien ja uusien välillä, vaan salasanat siirtyvät pelkästään laitteiden synkronoimisen aikana.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot