Windows 7 F-Secure Total ei päivity
Minulla on toinen läppäri Windows käyttöjärjestelmällä, jossa on F-Secure Total ja Freedom VPN ja pääselaimena Opera. Total ei päivity edes manuaalisesti enää. F-Securen päivitys korjaustyökalu aloittaa korjauksen, mutta jää jurraamaan paikalleen, eikä edisty. Olen puhdistanut läppärin Cleaner:lla läpi, mutta ei siitäkään mitään apua ole. Windows puskee ja "pakko päivittää" jotain Microsoft officen 2003 ja word wiever päivityksiä. Miten ne saa poistettua ja asetettua niin, ettei ne koskaan ala päivittyä?
Vastausvaihtoehdot
-
@Moriz475, moi!
Mikäs osa F-Secure TOTAL-paketin tuotteista ei päivity? Alla esimerkiksi SAFE-tuotteen päivitystentarkistukseen liittyvä ohjeistus, ei tarvitse erillistä korjaustyökalua siihen:
Lisätietoa Windows-päivityksistä alla (huomaathan, että tuki Windows 7 -laitteelle on loppunut, suositus on uudempi Windows-versio):
Kiitoksia.
-
Kyllä minä tiedän että Win7 tuki päättyi jo Tammikuussa 2021, mutta en minä ole sen apua tarvinnut ennenkään. Mutta kun Windows ei anna avata maksettua F-Secure SAFE Total:ia, miksi? Tulee vain punainen risti ja teksti: Windows Ohje ja tuki ei käynnisty....Miksi ?? Microsoft Essentiels torjunta ohjelma on ja toimii vuoteen 2023, sen Microsoft on sivuillaan luvannut. Minulla on Opera selain Win 7:ssa. Ja F-Securen "sisäinen" scannaus" toimii hyvin netin kautta ja puhdistaa F-Secure SAFA Totalin tarkastamalla ja korjaamalla. Mutta näytöllä oleva "iconi" ei avaa F-Secure SAFE Totalia. Löytyykö sieltä viisautta? Pitääkö F-Secure SAFE TOTAL poistaa kokonaan Win 7:sta ja ladata uudestaan?