Mihin voin valittaa help deskin toiminnasta?

Sterna
Sterna Viestejä: 9 Explorer

Aivan surkeaa toimintaa, eilen luvattiin n. 14.30 lähettää sähköpostissa ohjeet, miten ongelmani selvitetään. Ei ole vielä tähän hetkeen mennessä kuulunut mitään. Olen jo melkein ratkaissut asian, kun käytin siihen omaa aikaani aika paljon. Toki minulla sitä on, koska olen eläkkeellä, mutta siitä huolimatta olisin tämänkin ajan voinut viettää hieman rattoisammin. Antti asiakaspalvelusta lupasi asian hoitaa, mutta eipä näin tehnyt. Uskollisena asiakkaananne olen todella pettynyt. Onneksi puhelu on nauhoitettu, niin voitte sen kuunnella. Toki myönnän, että olin melko hyökkäävä alusta alkaen, mutta en myöskään koe, että Antti oli kovin asiallinen. Ymmärrän toki, että asiakaspalvelu ei ole niitä helpoimpia tehtäviä, mutta siitä huolimatta lupaukset pitää täyttää. Toki Antti ei viisana miehenä sanonut, milloin hän ohjeet lähettää, mutta minä jostain kumman syystä oletin, että ne sentään saman päivän aikana tulevat. Olin väärässä, anteeksi.

yst. terv.

Pekka Tiira

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Sterna, moi!

    Kiitoksia palautteenannosta. Kun palvelupyyntö laitetaan kiinni, tulee sen jälkeen mahdollisuus arvioida toimintaa. Tällainen lomake lähetetään sähköpostina sen jälkeen kun palvelupyyntö on ratkaistu/menee kiinni tietyn ajan jälkeen.

    Kiitoksia. Välitin myöskin tätä kautta palautetta eteenpäin.

  • Sterna
    Sterna Viestejä: 9 Explorer

    Nyt on vaan tilanne sellainen, että haluan arvostella toimintaa nyt, koska ei ole hajuakaan siitä, milloin saan/te saatte ongelman korjattua. Edellisen kerran, kun olin hiukset pystyssä teidän toiminnastanne, niin kyseessä oli maalislkuu 2018, kun päivityksen jälkeen KEY-sovellus lakkasi toimimasta. Kuinkahan monta kuukautta sen korjaamiseen meni? Ellen väärin muista, niin 2-3 kuukautta. Jouduin hankkimaan toiden salasanasovelluksen tämän takia ja suhtautuminen asiaan oli suunnillen näin, "sorry emme voi mitään, koska ulkopuolinen tomija on tästä vastuussa". Todella hienoa toimintaa. Kyllä mielestäni maksavalla asiakkaallakin on oikeutensa ja hän saa valittaa, jos asiat eivät suju niin kuin pitäisi. Tai sitten pitää F-Securen alkaa palauttelemaan veloittamiaan rahoja. Niin paha on tällä hetkellä potutus, että vien tämän asian vaikka kuinka pitkälle, jos ei jotain ala tapahtumaan pikaisesti. Tänään viimeksi luvattiin otta yhteyttä, mutta mitään ei tapahdu. Kun soittaa tukeen, niin neitokainen toteaa, että teitä palvellaan soittojärjestyksessä. Entäs, kun saat asian esitettyä, niin mitään ei tehdä ilmeisesti järjestyksessä, ongelma jää mappi ööhön, korkeintaan vastataan seuraavaan puheluun.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot