Moikka olisi kysyttävää F-Securen siitä usb päisestä tikusta jossa oli aijemmin paljon tietoturva

Valinnat
janni06
janni06 Viestejä: 1 New Member
editoi maaliskuu 2021 kohteessa Muut tietoturvatuotteet

hei noin 2v sitten meille kotiin joku tuntematon lähetti F-secure wireless sen usb päisen tikun.luumin sen olevan joku muistitikku mieheni tilaama olin väärässä. sen jälkeen meillä on ollut haittavirus mille kukaan ei ole tehnyt mitäön. minua piinattu vuosia netissä epäilin heitä sillä heillä läheisiä kytköksiä ihmisiin jotka tälläista tekevät.menetimme kaikki tilimme kaikki laitteemme. puhelinlaskua tehtiin tuhannen edestä. he kiristivät olevansa googlesta ja ettö olen tehnyt rikkomuksen. 3 vuotta puhelinnumeroni on kaapattu minut uhattiin tappaa. olen 35v suurperheen äiti. uskon että nämä tietyt henkilöt netissä facessa joilla pakkomielle minuun niin ovat kyseisen tikun lähettäneet. minut eristetty ystävistöni kaikista läheisistä. jopa lapsiemme tileille murtauduttu. olen hakemassa lähestymiskieltoa ja teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta vainoamisesta vääräntiedon jakamisesta/valheellisen. he tekivät lapsistani perättömön lastensuojeluilmoituksen. tekivät minusta perättömiä rikosilmoituksia olen vuosia pysynyt poissa facebook juoruryhmistä myös.minulla on shotit ystävät lähetti shotit. laitoin vanhan söhköpostini kun katsottiin onko tietoturvarikettä. halusisin söhköpostini takaisin mutta salana ja kaikki muutettu. otin kuvashotin. minulla on edelleen se tikku tallella voiko siellä olla tietoa poliiseille ja voiko siitä olla meille haittaa? elektroniikkaa menettäneet yli 10000euron edestä. joka kerta kun olen ottanut fsecuren palvelun en tiedä johtuuko tikusta mutta olen joutunut resetoimaan ouhelimen samal jos käytän microsoftin tuotteita. Tarvitsen apua. Haluan tilini takaisin facebookissa on häökuvani kuvani pienemmästä lapaesta vauvana kaikki muistoni. haluan vakn päätöksen tälle. ja olen Suomalainen.

Tämä keskustelu on suljettu.