F-Secure SAFE aktivointi looppi & väärä tilauksen kesto

Jokt
Jokt Viestejä: 1 New Member

Tilasin SAFEN 12 kk 3 päätelaitteelle, mutta olen juuttunut tilauksen aktivoinnin looppiin. Kun yritän kirjautua MyFSecureen toistuu tämä viesti:

Hyvä asiakas,

Huomasimme, että olet jo ostanut käyttöoikeuden F-Securen verkkokaupasta, mutta et ole aktivoinut sitä vielä. Napsauta F-Securen tilausvahvistusviestissä Luo My F-Secure -tili ja aktivoi käyttöoikeutesi.

Hassua tässä ongelmassa on se, että pääsen kirjautumaan itse ohjelmaan. En tosin pääse hallitsemaan muita päätelaitteita, koska en pääse kirjautumaan MyFSecureen. Ja kyllä, olen painanut aktivointilinkkiä sekä yrittänyt usemmalla selaimella ja päätelaitteella. Sama viesti kirjautuessa.

Lisäksi, ostin 12 kk lisenssin, mutta ohjelma herjaa tilauksen päättyvän 10.2. 2021, eli näyttäisi 1kk lisenssiltä.

Tarkistaisitteko käyttäjätilini ja tilaukseni kuntoon mahdollisimman pian!

Kiitos!

Vastausvaihtoehdot

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @Jokt,

    Tarkistin, että sama sähköpostiosoite, jolla olet tehnyt F-Secure SAFE-tilauksen, on jo käytössä ns. mobiilitilillä eli tunnus on aktivoitu mobiililaitteella. Tällöin ostettua tilausta ei pysty aktivoimaan.

    Voimme tehdä niin, että luon tästä viestiketjusta tukipyynnön asiakastukeemme, josta sinulle lähetetään sähköpostiviesti. Vastaa viestiin vahvistuksena, että saamme poistaa mobiilitilin, niin pystyt tämän jälkeen aktivoimaan ostamasi tilauksen tilausvahvistuksessa olevan linkin kautta.

  • Karoliina
    Karoliina Viestejä: 2 New Member

    Minulla on sama ongelma! Ärsyttävää kun tarvitsen virusohjelmaa nyt..

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot