Miten saan 4: n koneen safiin?

MIE1MIE1 Viestejä: 2 New Member

Miten lisään uuden laitteen uudelle safille, 3 laitetta omallaan on, uutta en saa mihinkään, aina vaan käyttöoikeudet täynnä, 3×olen ottanut uuden sähköpostin rekistöröinut sen, mutta käyttökoodit täynnä. En uskalla poistaa mitään, ettei muut häviä, nekin näyttää my safissa, ettei ole ollut yhteydessä sinne, mutta omilla koneillaan on. 1kk ilmaisjutut tulee, mutta sit näyttää että loppuu. Mitä teen!

Vastausvaihtoehdot

• FS_KristianFS_Kristian Viestejä: 248 Moderator

@MIE1, tervehdys!

F-Secure SAFE -ohjelmistoa ei saa 4:lle laitteelle. Seuraava laitemäärän korotus on 5:lle laitteelle.

Lisää SAFE-käyttöoikeuksia saa My F-Securesta, oikeasta yläkulmasta näppäimen Osta lisää -kautta. Löytyykö tuollainen?

Jos ei, olet varmaankin uusinut tilauksen koodilla jolloin laitemäärän nosto ei ole mahdollista. Tällöin tuo tarjoaa uusintaa lisäajalle.

Olethan yhteydessä vastaamalla tähän viestiin mikäli lisäkysymyksille olisi sijaa. Laitan tarvittaessa sähköpostitse tarkemmat tiedot.

• MIE1MIE1 Viestejä: 2 New Member

Joo koodilla olen yrittänyt, mutta käyttöoikeudet täynnä. Miten sen saan, ja tabletille. Ilmaisen kk olen saanut, mutta sittenhän se loppuu, kuukauden olen yrittänyt, joten aika tuohtunut olen, olisin iloinen jos autat. Olenko ostanut sen aivan turhaan?

Marja

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.