Uusi total ei asennu koneelle?!!!!!!!

Toimiikovaiei
Toimiikovaiei Viestejä: 1 New Member

Harmittaa vietävästi, että uuden ohjelman asentaminen koneelle voi securelle olla näin hankalaa&mahdotonta eikä Suomessa käyttäjätuet toimi. Oletin sen olevan piece of cake, aina aikaisemmin ollut.

Tilaukseni vanhentui jouluaattona. Ongelmaksi nousi, että minulla ei ole olemassa enää pari vuotta sitten annettua sähköpostia. Tilaus on op:n yhteistyötilaus ja olen päivittänyt sähköpostitietoni osuuspankkiin. Ei siinä paljon auta unohtuiko salasana? juu ei, vaan sähköpostiosoitteeni on eri.

Ratkaisuna menin ja ostin kaupasta uuden totalpaketin ja syötin tilauskoodin. Ei muuta kuin asentamaan. Mutta ensiksi, se näytti, että kaikki safepaketit on käytetty ja vapauta paketti, niin voit asentaa sen koneelle. Ensin yritin asentaa omalle koneelle- Asennus ei toimi. Alkaa asentaa, mutta asennus pysähtyy. tai myöhemmät yritykset tuottivat tuloksen, että ei onnistu, käynnistä tietokone uudestaan. Yritin asentaa myös puhelimelle; mutta yllättäen, vaikka tilasin linkin nykyiseen sähköpostiin, niin asennusvaiheessa se näyttää eri sähköpostia.

Käynnistysten yhteydessä kone näyttää, että tilauksesi on vanhtunut, haluatko jatkaa? juu en halua, p ---aa. Kuitenkin kuin kirjauden my secureen, niin tänään lataamani tiedosto näyttää käyttöoikeutta on niin kuin kuuluu ollakin 486 päivää.

Onko muilla käyttäjillä vinkkejä? Oikeasti, ohjelman olisi kuulunut asentua automaattisesti. Poistin edellisen paketin teidosto (siitäkin huolimatta se aloituksessa herjaa, että haluatko uusia tilauksen? Miten saan asennuksen toimimaan. Securelle iso kimpullinen risuja; kyllä ostetun ja tilatun paketin kuuluu asentua ja vähintäänkin käyttäjätukea tulee olla olemassa.

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Toimiikovaiei, tervehdys! Tämä viesti on selkeästi jäänyt huomiotta; vastaukseni saattaa olla myöhässä, mutta toivottavasti tästä olisi edes vähän apua.

    Itse tilanne ei näyttänyt etenevän kovin ruusuisesti. Todennäköisesti sen takia, kun aikaisemmat asennukset sotkivat näitä uusi. Eli kuulostaa siltä, että aikaisempi tilaus jäi tuonne laitteelle kummittelemaan, eikä korvaantunut uudella.

    Peruslähtökohtaisesti tulisi tässä tilanteessa ns. lisätä laitteet uudelleen (eli ohjata tilaus uudelta käyttäjätililtä), koska uudelta käyttäjätililtä tuon tilauksen on tehnytkin – tässä tilanteessa se selitetty miksi. Näissä tapauksissa varmin ratkaisu (ei välttämättä ainoa) on tietokoneelle (ohjeet Windows-PC:lle):

    1. Poistaa vanhentunut ohjelma
    2. Vapauttaa aikaisempi käyttöoikeus
    3. Asentaa ohjelma uusiksi

    Toisinaan tilanne voi vaatia asennuksenpoistotyökalua tai laitteen päivitysten tarkistamista.

    Risut on siis otettu vastaan tätä tilannetta koskien. Puuttuuko vielä jokin asennus joltakin laitteelta? Alla vielä yleisohjeet jokaisen F-Secure TOTAL-paketin sovelluksen asentamiseen, kaikilla tuetuilla käyttöjärjestelmillä:

    https://community.f-secure.com/total-fi/kb/articles/5310-miten-f-secure-total-otetaan-kaeyttoeoen

    Kiitoksia.

  • Esa_81H
    Esa_81H Viestejä: 1 Observer

    Hieno vastaus. tuo tilauksien maksaminen on tehty käteväksi, maksellut olen Paypal maksulla kahteen kolmeen kertaan Totalin. Muuten hyvin toimii ja rahat menee vaan koodeja ei tule asennukseen.Kiljuu vanhaa uudistamista missä 20 koneen käyttöoikeus jota minulla ei ole, enkä ole maksanut uusia tilauksia kuin 1 ja viiden laitteen osalta.

    Saattaisi olla yksinkertaisempaa nuo tilaukset jollain muulla firmalla. Yleesäkin jotain hämminkiä noiden ohjelmien latauksien kanssa ollut ennenkin. Todella surkea esisitys.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot