Auttakaa aktivoimaan Freedome koodilla
Ostin kolmeen laitteeseen koodin. Androidissa toimii. Applen laitteet eivät halua koodia. Ei löydy paikkaa minne syöttää koodi. Olen lukenut kaikki vanhat ketjut ja ohjeet. Ei ole muita vaihtoehtoja kuin aktivointi suoraan App-storesta ja maksaa uudestaan koko summa. Olen aivan pettynyt tähän firmaan, koska viime vuonna oli Android ilman Freedomea vastakkaisesta syystä: menin klikkaamaan ”uusi tilaus” applen laitteessa ja Android jäi ilman koodia. Rahaa menee. Nyt on pakko alkaa etsimään vaihtoehtoa Freedomelle, Voitteko suositella toista vpn:ää tai neuvoa miten saan ostamani käyttöön? Kiitos.
Vastausvaihtoehdot
-
-
Ei muutu vaikka poistaa ja lataa uudelleen. Vain läppärissä (android) on kohta koodille (joka siis on aktivoitu ja käytössä) mutta ei sieltäkään löydy mitään uloskirjausmahdollisuutta.
Jossain luki, että tilauksen päättymisen jälkeen olisi joku 9 päivän ”karanteeni” ettei tilaustapaa voi muuttaa. Pakottaa tilaamaan kuten edellisellä kerrallakin. Että se ”koodimahdollisuus” muka vapautuisi kun vaan kärvistelee ja odottaa. En vaan tajua miksi sellainen kiusanteko olisi ohjelmaan laitettu ja että siitä ei virallisesti kerrottaisi.
-
Ja tilauksen olen perunut kauan sitten kun halusin varmistaa ettei 3.11.2020 tule pakotettuna iOS-tilausta. Koko vuoden odotin että saan asentaa ohjelmaan myös läppäriin ja ostin koodin kolmeen laitteeseen.. päivä 3.11.2020 tuli ja meni ja istun täällä nyt ilman FREEDOMEa. Kotimaan ohjelmista haaveilen vaan. Egoni on lujilla mutta näinhän se näiden vekottimien kanssa valitettavasti on.
-
@Tuila, moi!
Mikäs tilanne on tällä hetkellä? Puuttuuko tuolta Tilaus-välilehdeltä nappula Aikaisempi tilaus (ent. Kirjaudu sisään)
Alla olevan artikkelin ohjeilla voi lukea lisää odotusajoista:
https://community.f-secure.com/freedome-fi/kb/articles/5122-f-secure-freedome-tilausten-odotusajat
Eli: haluan varmistuttaa vielä, ettei Apple ID:n takana ole uusiutuvaa Freedome-tilausta enää jäljellä?
Kiitoksia.
-
Hei ja kiitos että nyt sain oikeasti vastauksen, jossa on järkeä, kiitos.
Tämä 5 päivän "karanteeni" eli odotusaika oli kyseessä. Olin heittänyt toivoni ja päättänyt elää ilman Freedomea.
En tiennyt odotusajasta, nyt tiedän. Onneksi koodipaketti vielä löytyi, eikä ollut takassa tuhkana.