F-Secure Safe 30 päivän kokeilujakson vaihto ja osto Total pakettiin

Toukka
Toukka Viestejä: 2 New Member

Hei,

Menin ja rekisteröin itseni F-Secureen, jotta sain asennettua Safe paketin koneelleni. Kokeilujaksoa on vielä jäljellä, mutta ajattelin ostaa Total paketin itselleni. Vaihtohan itse ohjelmassa ei onnistu, eikä onnistu verkkosivustoltanne osto Total pakettiin. Ostaisin Total paketin, mutta syöttäessäni tietoja sivusto sanoo että sähköpostiosoitteeni on rekisteröity kirjaudu sisään. Kun kirjaudun sisään, voin ainoastaan valita Safe paketin. Miten saan ostettua Total paketin nykyisellä sähköpostiosoitteellani? Onko tosiaan näin, että peli on menetetty tältä osin ja minun pitäisi nyt luoda uusi sähköpostiosoite, jotta voisin ostaa Totalin? Mitään päivitä nappulaa ei ole olemassa My F-Secure sivustolla tai itse ohjelmassa. Kaikki osta nyt nappulat ja muut sellaiset aina vievät samalle F-Secure Safe sivustolle painoi mitä nappulaa/linkkiä tahansa. Voisiko siihen sähköpostiosoitteeseeni jotenkin linkittää mahdollisuus ostaa muitakin palvelujanne? My F-Secure sivu on niin riisuttu, ettei sieltä todellakaan minkään klikkauksen takaa löydy vaihtoehtoa, jolla voisi päivittää pakettia.

Vastausvaihtoehdot

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot