F-secure safe ei asennu IPhone 7

Marieta
Marieta Viestejä: 3 New Member

Minulla on ollut puhelimessani F-secure Safe, mutta jossain vaiheessa se on lopettanut toimintansa.

ostin uuden koodin ja yritin saada sen asennettua. iPadiin onnistui ja lähetin asennussähköpostin myös puhelimeen, mutta sinne ei asennu. Mitä pitäisi tehdä? Olen ihan tumpelo näissä.

Vastausvaihtoehdot

• Purchi
    Purchi Viestejä: 190 F-Secure Employee

Hei @Marieta!

Helpoin tapa on tehdä asennus suoraan sillä puhelimella jolle olet asentamassa F-Secure SAFE:a.

Löydät tarkemmat ohjeet täältä.

• Marieta

Hei Purchi,

olen yrittänyt sitäkin, mutta ei onnistu. Kuvake tulee näkyviin puhelimen näyttöön, mutta se ei aukea .

ja kun olen ladannut sen pilvi-kuvakkeesta Appstoresta ja klikkaan avaa, se aukeaa ja häviää samantien.

on niin epätoivoinen olo!

• FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 642 Moderator

Hei @Marieta,

Mikä käyttöjärjestelmä puhelimessa on? Huomaathan, että F-Secure SAFE vaatii vähintään iOS-version 11 toimiakseen.

• Marieta

Hei Linda,

minulla on iOS 11.4.1

• FS_Kristian
    FS_Kristian Viestejä: 320 F-Secure Employee

@Marieta, heippa!

Hmm, mielenkiintoista. Oletan, että ongelma jatkuu vielä?

Tuo taitaa olla uusin iOS saatavilla 11.xx -luokkaan? Voitko tarkistaa sen vielä, ettei tuolla ohjelmistopäivityksissä ole mitään jäljellä:

https://support.apple.com/fi-fi/guide/iphone/iph3e504502/ios

Riippuen vastauksestasi (ja jos ei ole mahdollista päivittää uudempaan iOS-järjestelmään, jatketaan tilanteen ihmettelyä. Kiitos jo etukäteen.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot