Id protectionin tilaus ei päivity lapsen puhelimeen

Valinnat
NoUseForAName
NoUseForAName Viestejä: 9 Explorer
editoi syyskuu 2020 kohteessa F-Secure ID Protection

Missä menee pieleen kun en saa lapsen android-puhelimessa olevan id protectionin tilausta päivittymään?

Olen ensin poistanut hänen f-secure tilinsä kokonaan ja poistanut id protection -sovelluksen hänen puhelimestaan. Sitten minun oman f-secure tilini kautta lähetin lapsen puhelimeen id protectionin asennuslinkin ja asensin sen uudelleen hänen puhelimeensa. Loin myös samalla uudelleen hänen oman f-secure -tilinsä ja vahvistin sen sähköpostilinkin kautta. Tämän jälkeen kun avaan id protectionin lapsen puhelimesta, niin tilaus on edelleen voimassa vain viikon eikä 2022 asti jolloin oma voimassa oleva useamman laitteen tilaukseni päättyy.

Mistä kaikkialta minun täytyy hänen tilinsä poistaa, jotta sovellukselle menee jakeluun, että minulla on voimassa oleva tilaus jota puhelimessa on tarkoitus käyttää? Saanko esim. käyetty jotain koodia jolla tilauksen saa naitettua puhelimeen?

Vastausvaihtoehdot

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    Valinnat

    Hei @NoUseForAName !

    Kun avaat lapsesi puhelimella ID PROTECTION:in ja avaat Tilaus-välilehden, mitä vaihtoehtoja saat sieltä näkyviin?

  • NoUseForAName
    NoUseForAName Viestejä: 9 Explorer
    Valinnat

    Moi,

    Puhelimen tilaus-välilehti ilmoittaa, että "Tilauksesi on vanhentunut." Sitten on "valitse tilaus"-painike sekä sen alla tekstit "Tee tilaus, jotta voit jatkaa sähköpostiosoitteidesi monitorontia" sekä "Tilauksesi on vanhentunut! Aktivoi se tekemällä tilaus."

    Jos painan tuota valitse tilaus-painiketta, niin aukeaa seuraavat vaihtoehdot:

    ALE! 1 vuosi - 10 sähköpostiosoitetta, 10 laitetta (F-secure ID PROTECTION ja salasanaohjelma) 39,90€

    ALE! 1 vuosi - 5 sähköpostosoitetta, 5 laitetta (F-secure ID PROTECTION ja salasanaohjelma)29,90€

    1 vuosi - 10 sähköpostiosoitetta, 10 laitetta (F-secure ID PROTECTION ja salasanaohjelma) 59,90€

    Näiden alle harmaalla Tilaan nyt -painike.

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee
    Valinnat

    @NoUseForAName, moi!

    Palataan tähän aiheeseen vielä jos ongelma on vielä aiheellinen: onko lapsella oma erillinen käyttäjätili vai löytyikö tuo lapsen käyttäjätili tosiaan samasta My F-Secure -ryhmästä, eli linkki laitettu näin menemään? Sen jälkeen kun ID PROTECTION:ia esim. uudelleenasentaa, voi vahvistaa sovelluksen sellaisilla tunnuksilla jotka My F-Secure -ryhmässä ovat (mikäli siis ID Protection tai TOTAL-tilaus).

    Haluan vain varmistaa, että tuo tili jonka kautta yritätte ID Protectionia vahvistaa, on tosiaan aktiivisen tilauksen ryhmään kuuluva.

    Kiitoksia vastauksestasi.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot