Käyttöoikeudet eivät vähene
Hei,
olen hankkinut seitsemän käyttöoikeutta Safeen. Aikuiset lapseni vaihtoivat puhelimia, joten vapautin käyttöoikeuksia heidän vanhoilta laitteiltaan ja lähetin txtviestinä linkin asennettavaksi Safe uusiin puhelimiin.
He menivät linkistä sisään, loivat f-secure tilin ja sovellus kertoo heille että "puhelimesi on nyt suojattu". Kuitenkaan minulla ei näy käyttöoikeudet vähentyneen eivätkä uudet puhelimet näy minulla. Onkohan uudet puhelimet oikeasti nyt suojattuja?
Hyväksytty vastaus
-
Hei @Hessu11!
Näen että ryhmässäsi on yksi alikäyttäjä, ja kaksi lapsiprofiilia. Ovatko lasten laitteet asennettu lapsiprofiilien kautta? Ovatko he kirjautuneet omilla sähköpostiosoitteillaan vai sinun käyttäjätunnuksellasi? Täsmääkö tilauksen voimassaoloaika laitteiden SAFE-sovelluksen ja My F-Secure-tilin kanssa?
Mikäli he ovat kirjautuneina omilla sähköpostiosoitteillaan ja tilauksen voimassaoloaika ei täsmää, he ovat saattaneet luoda itsenäiset tilit. Jos he ovat kuitenkin aikuisia ja heillä on omat sähköpostit käytössä, voit lisätä heidät alikäyttäjiksi seuraavien ohjeiden mukaan: https://community.f-secure.com/common-home-fi/kb/articles/5417-miten-jaan-tilaukseni-perheenjaesenelle-tai-kaverille (Ennen kutsun lähettämistä käyttäjän tulee kirjautua sisään ja poistaa itsenäinen tili, jotta sähköpostiosoite vapautuu.)
Palaathan asiaan, jos näistä ohjeista on tai ei ole apua.