Tutut sivut blokeerattu, miksi
Yritin mm käynnistää Spotifyn, ei onnistunut: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT. Sama blokeeraus koskee tavanomaisia uutissivustoja esim. yle.fi/uutiset. HeSan sivut aukeavat, Iltalehden ja Iltasanomien ei, muutaman esimerkin mainitakseni.
Tämä on kestämätön tilanne. F-Secure on käytössäni suojana ei estämässä normaaleja yhtyeyksiä,
Nyt nopeasti ohjeet, miten tilanne korjataan!
Hyväksytyt vastaukset
-
Nyt kokeilin uudestaan ja yhteydet toimivat niinkuin pitää, ilman virheilmoituksia niin MS Edge kuin Firefoxin selaimilla.
Mikä ihme ehti tässä välillä estää yhdeydet? Epäilin aluksi F-S Safea, mutta oliko kyse siitä, en tiedä.
Toivottavasti joku viisaampi ja kokeneempi osaa valistaa minua. Tällainen häikkä on enemmän kuin kiusallinen, vallankin kun se ilmenee kesken kaiken, odottamatta.
-
Totean, että ongelma hävisi miltei yhtä nopeasti kuin ilmestyikin. Tarkemmin asiaa ajateltuani olen päätellyt, että kyseessä oli "päälle jäänyt" pankkiyhteyksien suojaus. Olin mielestäni sulkenut pankkiyhteydet tavanomaiseen tapaan, mutta en ilmeisesti riittävästi varmistanut, että näin todella oli, kun jo jatkoin selailua uutissivuille.
Opetus: ei pidä olla liian kiire.
Sorrry.