Freedome ja Tracker Mapper

JiiKoo65
JiiKoo65 Viestejä: 1 New Member


1) Tracker Mapper

- Minulla on käytössä 7u2y -lisenssi TOTAL -ratkaisustanne ja nyt kun olen käyttänyt tuotettanne n. 1kk:n. Safe ja Key ovat ainakin toimineet luvatulla tavalla, mutta freedomen ja eritoten Trace Trackerin kanssa on ongelmaa ajoittain. Koitan kuvata tilanteen nopeasti.


- Minulla on muutama http: -sivusto jotka haluavat seurata käyttäjäänsä. (eg. sportti.com, tilastokeskus.fi ja senttisijoittaja.com). Asennuksen jälkeen trackeri toimi ihan Ok, ja piirteli kuvaa seuraajista. Yht'äkkiä(siis jonain toisena päivänä) huomasinkin kuin kokeilin toimivuutta et ainut mitä tapahtui, oli freedomen laskurin kasvu mutta tracker ei piirtänyt mitään. Kyse oli tällöin noista samoista http: -sivuista. Mikä tämän trackerin jumin aiheuttaa?. Suojaus oli päällä ja IP -osoitteeni osoitti FS:n vpn -palvelimelle. Lisäksi lokaation vaihto Espoo->Oslo tai esim. Espoo - Tukholma ei auttanut.

Erikoiseksi tilanteen tekee se, et koneen ja modeemin bootin jälkeen se saattaa taas piirtää tai sit uudelleenasennuksen jälkeen.


2) Freedome

Mistä johtuu, että nyt on parikertaa käynyt niin, että freedomen ollessa päällä, on koneesta hävinnyt kaikki nettiyhteydet. Ei ole väliä sillä, käytänkö langatonta vai langallista yhteyttä modeemiini. Mainittakoon, et kokeillessani toisella koneella, jossa ei ole Freedomea, netti toimii hienosti samoin kun silloin kun tossa yo. tilanteessa sammuttaa freedomen, niin verkkoyhteydet palautuu. Killswitch ei ole käytössä.


En tiedä, saatteko tästä selkoa, mutta jos jotain vinkkiä kerrotte, mitä voisin kokeilla, tän toimivuuden osalta.

Vastausvaihtoehdot

  • User_120673
    User_120673 Viestejä: 3 New Member

    Sama juttu. Jouduin tänään (lauantai, milloin ei saa mistään apua) asentamaan Freedomen uudelleen. Nettiyhteys poikki. Kirjoitan läppärillä tätä viestiä. Windows 10 pöytäkone Win verkon diagnostiikka ilmoittaa Löydetyt ongelmat: Suojaus -tai palomuuriasetukset saattavat estää yhteyden. Yhteys tukiasemen, reitittimen tai kaapelimodeemin ja Internetin välillä ei toimi. Voisiko joku auttaa?

  • User_120673
    User_120673 Viestejä: 3 New Member

    F-Secure Freedome pyytää uusimaan tilausta, vaikka olen maksanut Total -paketista 25.09.2022 79,99 €.

    Seuraava maksupäivä on 25.09.2020. Eikö Total -pakettiin enää sisällykään Freedome, vaan pitääkö siitä erikseen maksaa, jos VPN ei toimi ja käyttöoikeuksia jäljellä (yksi vuosi, kolme laitetta)

    Lisäksi kone sekosi täysin, kun yritin ladata Freedomen uudelleen, ja nettiyhteys oli tuntien ajan poikki.

    Miksi F-Securella ei ole viikonloppuisin minkäänlaista päivystystä, koska kone ei katso sitä milloin se ei toimi.

    Lisäksi lähettämäni sähköposti -viesti ei mennyt perille. Minne F-securella voi lähettää sähköpostia (??)

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot