Jatkuvasti tuleva ilmoitus Uudelleenkäynnistys tarvitaan laittoi poistamaan asennuksen, uudelleen as
Tein F-securen neuvoman asennusten poiston ja kun yritin mennä vapauttamaan käyttöoikeutta My F-Securessa, en päässytkään kirjautuaan siihen. Olen maksanut kolmen vuoden tilauksen, joten ihan helpolla en uutta rahaa tähän laita. Alla noudattamani ohjeet.
@Riisa, tervehdys!
Hmm, omituista. Mikäli tuo ei lähde ohjeistuksesta huolimatta pois, etene seuraavanlaisesti:
1. Suorita asennuksenpoistotyökalu ja poista turvaohjelma. Lataa se täältä. Muista käynnistää tietokone uudelleen painamalla Käynnistä uudelleen -nappulaa
2. Vapauta käyttöoikeus näin.
3. Asenna F-Secure SAFE näillä ohjeilla.
>>>Näin saadaan kaikki mahdolliset kompastuskivet pois.
Niin varmaan pitäisi, minä olen nyt ilman suojausta.
Miten toimin?
Viestejä yhteensä
-
Hei @Reino33,
Pystyin tarkistamaan sähköpostiosoitteesi perusteella, että sinulla on F-Secure Internet Security-tilaus. Eli silloin F-Secure SAFEn uudelleenasennusohjeet eivät päde, koska on eri tuote kyseessä.
F-Secure Internet Security-asennustiedoston voit ladata tästä: https://download.sp.f-secure.com/SE/Retail/installer/F-SecureNetworkInstaller-IS.exe
Asennusvaiheen lopussa ohjelma kysyy tilauskoodiasi. Syötä 20-merkkinen koodisi, joka on lähetetty tilausvahvistuksessa sähköpostiisi. Mikäli tilausvahvistus ja/tai koodi ovat hukassa, otathan yhteyttä asiakastukeemme.
Onnistuihan asennus näillä ohjeilla?