Jatkuvasti tuleva ilmoitus Uudelleenkäynnistys tarvitaan laittoi poistamaan asennuksen, uudelleen as

Reino33
    Reino33 Viestejä: 2 Observer

Tein F-securen neuvoman asennusten poiston ja kun yritin mennä vapauttamaan käyttöoikeutta My F-Securessa, en päässytkään kirjautuaan siihen. Olen maksanut kolmen vuoden tilauksen, joten ihan helpolla en uutta rahaa tähän laita. Alla noudattamani ohjeet. 

Moderator
    ‎06-06-2019 04:16 PM

Re: "Uudelleenkäynnistys tarvitaan"

@Riisa, tervehdys!

Hmm, omituista. Mikäli tuo ei lähde ohjeistuksesta huolimatta pois, etene seuraavanlaisesti:

1. Suorita asennuksenpoistotyökalu ja poista turvaohjelma. Lataa se täältä. Muista käynnistää tietokone uudelleen painamalla Käynnistä uudelleen -nappulaa

2. Vapauta käyttöoikeus näin.

3. Asenna F-Secure SAFE näillä ohjeilla.

>>>Näin saadaan kaikki mahdolliset kompastuskivet pois.

Niin varmaan pitäisi, minä olen nyt ilman suojausta. 

Miten toimin?

Viestejä yhteensä

• FS_Linda
      FS_Linda Viestejä: 717 Moderator

Hei @Reino33,

Pystyin tarkistamaan sähköpostiosoitteesi perusteella, että sinulla on F-Secure Internet Security-tilaus. Eli silloin F-Secure SAFEn uudelleenasennusohjeet eivät päde, koska on eri tuote kyseessä.

F-Secure Internet Security-asennustiedoston voit ladata tästä: https://download.sp.f-secure.com/SE/Retail/installer/F-SecureNetworkInstaller-IS.exe

Asennusvaiheen lopussa ohjelma kysyy tilauskoodiasi. Syötä 20-merkkinen koodisi, joka on lähetetty tilausvahvistuksessa sähköpostiisi. Mikäli tilausvahvistus ja/tai koodi ovat hukassa, otathan yhteyttä asiakastukeemme.

Onnistuihan asennus näillä ohjeilla?

• Reino33
      Reino33 Viestejä: 2 Observer

Onnistuin tunnin yrittämisen jälkeen asentamaan suojausohjelmat ennen tämän vastauksen saamista. Sitä odottamalla homma olisi varmaan helpottunut. 

Jouni P

Tämä keskustelu on suljettu.

Tervetuloa!

Rekisteröidy jäseneksi, jotta voit lähettää kysymyksiä, osallistua keskusteluihin, saada ilmoituksia, lähettää yksityisiä viestejä ja muuta. joko olet jäsen? Kirjaudu sisään ja aloita!