Aktivointikoodi kun ei ole alkuperäistä pakkausta tai korttia

Tiavi
Tiavi Viestejä: 8 New Member

Freedom-tilaukseni päättyy 9 päivän kuluttua ja voisin vaihtaa Totaliin tarjoushintaan 59,99. Siihen pitäisi kuitenkin löytyä aktivointikoodi "alkuperäisestä pakkauksesta tai kortista" - mutta minulla ei ole sellaisia. Olen alunperinkin (muistaakseni tammikuussa 2018) tietääkseni tilannut sen online enkä postissa tulleen paketin muodossa. En löydä sivuilta ja forumeista vastauksia. Onko apua saatavissa täältä? Ilmeisesti tätä ei voi kysyä F-securelta suoraan. 

Viestejä yhteensä

  • FS_Linda
    FS_Linda Viestejä: 711 Moderator

    Hei @Tiavi!

     

    Jos haluat ostaa TOTALin, voit aktivoida Freedomen My F-Secure-tunnuksillasi, jolloin laitteesi yhdistyy TOTAL-tilaukseen. Tällöin et tarvitse koodia Freedomen aktivoimiseen.

     

    Tässä ohjeet miten Freedome aktivoidaan TOTAL-tilauksen kautta:

    https://community.f-secure.com/t5/F-Secure-TOTAL/Miten-F-Secure-TOTAL-tilaus/ta-p/115839

  • Tiavi
    Tiavi Viestejä: 8 New Member

    Linda,

    Kiitos, mutta linkki koskee iPhone/iPadiä, mutta käytän Windows-läppäriä! 

    Kun yritän ostaa suoraan Freedomen sisältä, saan tämän: 

    "Tälle sähköpostiosoitteelle on jo olemassa My F-Secure -tili.

    Kirjaudu F-Secure-tilillesi ostaaksesi tuotteen."

     

    Kun kirjaudun My F-Secureen, en saa mahdollisuutta ostaa TOTALia, vaan pelkästään uusia olemassa olevan Freedomen hintaan 49,90! Vaikka Freedome nimenomaan mainostaa, että päivitä parempaan!! Eihän se nyt näin monimutkaista ja hankalaa voi olla. 

     

    Kiitos etukäteen avusta, joka oikeasti auttaisi! 

  • [Deleted User]
    [Deleted User] Viestejä: 0 Former F-Secure Employee

    @Tiavi, moi.

     

    Windows-läppärille ohjeet olisivat sitten nämä:
    https://community.f-secure.com/t5/F-Secure-TOTAL/Miten-FREEDOME-VPN-TOTAL/ta-p/111068


    Mutta tuohon osto-osuuteen: suosittelemme tosiaan kirjautumaan My F-Secure -palveluun ja tätä kautta uusimaan TOTAL.

    My F-Securessa et voi ostaa Freedomea, mutta voit ostaa F-Secure SAFE:n (ja TOTAL:in) tätä kautta. Jos et löydä TOTAL-valintaa, olethan yhteydessä tukeemme niin tarkistamme.

     

    Kiitoksia.

  • Tiavi
    Tiavi Viestejä: 8 New Member

    Freedome on siis jo tällä Windows-läppärillä, jolla nyt kirjoitan. Sen aika on loppumassa. Freedome itse tarjoaa ostettavaksi TOTALin halvempaan hintaan 59,99, kun se uudelle käyttäjälle maksaa on 79,99. Mutta kun yritän ostaa sitä, minulle tarjoutuu vain mahdollisuus ostaa Freedome uudelleen hintaan 49,99. 

     

    Kun kirjaudun My F-Secureen (samoilla tunnuksilla, joilla pääsen tähän keskusteluun), ja menen kohtaan "Tilaus", se tarjoaa ainoaksi vaihtoehdoksi F-Secure SAFE hintaan 59,90.  Käsittääkseni tämä ei ole sama kuin TOTAL, vai onko??

     

    Voisiko joku F-Securelta oikeasti nyt ajatella tämän tilanteen - eikä vain "huitaista" jotain vastausta, josta ei taaskaan ole hyötyä (niitä on jo tullut kaksi). Olisin siitä kovin kiitollinen ja iloinen. 

  • Tiavi
    Tiavi Viestejä: 8 New Member

    Laitanpa tänne vielä syyn ongelmiini TOTALin ostamisessa, joka selvisi juuri: Koska minulla jo oli tili yhdellä sähköpostiosoitteella, niin uuden tuotteen tilaus ei käynytkään sen saman tilin kautta!! Näin sanoin tuki juuri puhelimessa. Minua palveltiin hyvin ja saan siihen samaan meiliin nyt "tarjouksen", jonka avulla saan tuotteen ostettua. Ja sama tili säilyy. Mutta vain, koska sain erityispalvelua.

     

    Sanoin vain puhelimessa olleelle henkilölle palautteena F-Securelle, että eihän se nyt niin voi olla, että asiakkaan pitää kehittää eri sähköpostiosoite ja luoda sen kanssa uusi tili voidakseen ostaa yritykseltä toisen tuotteen. 

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot