Vanhan tilauksen palauttaminen

AP7
AP7 Viestejä: 1 New Member

Hei. En saa yhteyttä asiakaspalveluunne (vaikka sen pitäisi olla auki klo 18 saakka ja soitan 16.57, aika kiinnostavaa, saan vain viestin siitä, että se on suljettu) ja minulla on ongelma.

 

Minulla on ollut F Secure 24kk+3kk tilaus, jonka olisi pitänyt kestää tämän vuoden syyskuuhun. Ohjelma halusi päivittää itsensä eilen, poistaa vanhan ohjelman ja asentaa F Secure Safen. Hyvä on, annoin sen asentaa. Mutta asennus ei onnistunut, se jäi jumiin tietokoneen uudelleen käynnistämiseen, pyysi vain minua käynnistämään sen uudelleen 5 kertaa ja olisi varmasti jatkanut senkin jälkeen. Luin täältä ohjeita siitä, että vanha ohjelma on se, joka estää asennuksen, jotan poistin vanhan ohjelman manuaalisesti. Hyvä, asennus onnistui, MUTTA tilaukseni ei tullut takaisin ja minulla ei tätä ennen ollut My F Securea, koska se on uusi tili ja sitä ei tarvittu vielä edellisen tilauksen yhteydessä. Olen siis tällä hetkell 30 päivää kokeiluajalla, vaikka minulla oli maksettua tilausta syyskuun loppuun.

 

Antakaa tilaukseni takaisin, minulla on tallessa kuitit ja viitenumerot tilauksesta, yritin jo palauttaa tilausta vanhalla avainkoodilla, mutta se ei tietenkään onnistunut.

Olen pyöristynyt ja suorastaan vihainen tästä ja siitä että asiakaspalvelunnu ei olekaan auki ilmoitettuina aikoina. Vai onko helmikuun 1. päivä jokin Suomen kansallinen pyhäpäivä mistä en ole tietoinen ja mitä ei mainita missään? Kuinka te kehtaatte olla päivittämättä asiakaspalvelun aukioloaikoja nettisivuillenne, minä haluan takaisin sen, mistä on maksettu.

Viestejä yhteensä

  • SirWalther
    SirWalther Viestejä: 62 Former F-Secure Employee

    Hei @AP7,

     

    Ikävä kuulla, ettei yhteydenotto onnistunut haluamanasi ajankohtana. F-Securen asiakaspalvelun työntekijöillä oli perjantaina koulutus, joka takia linjat menivät poikkeuksellisesti kiinni jo klo 16.00.
    Tukisivustolla on maininta "Palveluajat saattavat muuttua" tällaisten tilanteiden varalta, valitettavasti niistä ei erikseen ilmoitusta ole.

    Mitä tulee itse ongelmaan, niin sinulla näyttäisi olevan tilattuna F-Secure Internet Security ja olet nyt asentanut F-Secure SAFEn 30 päivän kokeiluversion. F-Secure Internet Securityn tilauskoodi ei käy F-Secure SAFEen tai toisinpäin.

    Saat tilaamasi F-Secure Internet Securityn käyttöön uudelleen, kun poistat ensin koneeltasi F-Secure SAFEn ja sen jälkeen asennat F-Secure Internet Securityn alla olevan linkin ohjeiden mukaan:
    https://community.f-secure.com/t5/F-Secure-SAFE/Miten-F-Secure-Internet-Security/ta-p/110221

    Tarvitset asennusvaiheessa tilauskoodiasi. Lähetin sähköpostiisi alkuperäisen tilausvahvistuksesi, josta löytyy myös tuo tilauskoodi.

Tämä keskustelu on suljettu.
Hinnoittelu ja tuotetiedot