Ziggo Safe Online toont geen overzicht "Virussen en bedreigingen" meer

Haraal
Haraal Posts: 1 Observer
edited August 15 in Device Protection

Over mijn probleem eerst contact gehad met Ziggo, die mij gewoon doorstuurden naar F-Secure.

Ook het forum van Ziggo doen ze dit weer.

Vorige week dus eerst telefonisch contact gehad met F-Secure over dit probleem.

Hier wilde men (terecht) niet helpen, omdat je met Ziggo Safe Online ge klant van F-Secure bent.

Bij Ziggo zou een portaal zijn, waar Ziggo problemen neer kan leggen bij F-Secure.

Na een week kan niemand mij vertellen waar ik het over heb en is mijn probleem niet opgelost.

Ten einde raad probeer ik toch even op het forum van F-Secure.

Op het startscherm van Ziggo Safe Online staat het mapje "Virussen en bedreigingen" niet meer.

Hierin staan geblokkeerde bestandje en/of bestandjes in quarantaine, die ik niet kan opheffen omdat ik geen toegang meer heb tot deze bestanden.

 Hierdoor blokkeert de werking van een belangrijk programma op mijn PC. 

Ziggo Safe Online na telefonisch contact met Ziggo al 2x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Het zou iets te maken kunnen hebben met een update van april 2024 en het probleem doet zich ook voor bij mijn andere licenties.

 Topic label 

een week geleden0Kudos11 Reacties Sorteren:

Mogelijk helpt dit je op weg: 

Uninstallation tool for Windows

een week geleden

 Community Moderator

  • Hallo  , fijn dat je een nieuw topic hebt aangemaakt toen je tegen dit probleem aanliep. Ik zie dat je een tip hebt ontvangen van . Is hiermee het probleem opgelost? Wanneer dit niet is opgelost of wanneer je aanvullende vragen hebt hierover, laat het gerust weten door een reactie te plaatsen in dit topic.

vrijdag 

 TopicstarterLevel 2 

Dankjewel Bert, maar deze link brengt je op een site waar je niet meer kan doen een bestand downloaden om  Ziggo Safe Online te verwijderen en dat had ik al 2x eerder gedaan. Toch geprobeerd.

Ook nu na het opnieuw installeren van Ziggo Safe Online geen keuze mogelijk voor "Virussen en bedreigingen".

Vraag: telefonisch wilde F-Secure mij niet helpen (ik ben immers klant van Ziggo), maar er zou bij Ziggo wel een portaal beschikbaar zijn om problemen bij F-Secure aan te kaarten.Klopt dit en is dit inmiddels gedaan?

 

zaterdag0Kudos

 Level 21 

 Geen idee of dat klopt, dat aankaarten, indien die mogelijkheid er is, zal een Ziggo forum medewerker moeten doen.

 TopicstarterLevel 2 

Het is zeer dringend om toegang te krijgen tot mijn geblokkeerde programma.

Wie bij Ziggo gaat dit oppakken?         

 Community Moderator

Dag  Ik vraag mij af tot hoeverre dit vanuit ons verloopt. Als ik deze melding zie, zou ik zeggen dat het ergens hier mee te maken heeft. Kijk gerust of je met de troubleshooter pagina van F-Secure verder komt. 

2 uur geleden0Kudos 

Hoe kan het, dat niemand bij Ziggo het portaal kent waarmee contact gelegd kan worden met F-Secure?!

 

Zoals al eerder aangegeven krijg ik bij het openen van de app geen keuze om "Virussen en bedreigingen" te openen. Uw link naar F-Secure verwijst naar "apparaatbeveiliging" in de app. Bij mij (Ziggo Safe Online) heet dat "apparaatbeveiliging" en daar kun je geen blokkades opheffen. 


Accepted Answer

  • CarolinaC
    CarolinaC Posts: 132 Moderator
    Answer ✓

    Hello @Haraal ,

    thank you for reaching out to us on the F-Secure Community Portal. Please note that at this time, we are only able to provide support for posts in English and Finnish.

    We greatly value the effort you put into clearly describing the issue you’re experiencing. However, I regret to inform you that F-Secure is unable to support the Ziggo Online Safe program. The main reason for this is that we do not have access to Ziggo customer data within our system. As a result, we are unable to verify or modify your subscription details, nor can we diagnose the specific issue that occurred on your PC.

    Given this situation, we strongly recommend reaching out to Ziggo's customer support team directly. They will have the necessary tools and information to assist you in resolving the matter.

    We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding.

    Best regards.