Avbryta prenumerationen
Mitt abonnemang gäller till 24 augusti men jag har redan betalat för två år till men den betalningen vill jag avbryta nu fungerar inte F-Secure Total på min dator. Jag var tvungen att avinstallera den efter att jag gjort betalningen F-Secure blockerade min åtkomst på nätet när jag plockade bort programmet kunde jag surfa igen. Nu har jag tappat förtroendet för programmet när jag inte ens kan ladda ner en ny i min dator och någon vettig kundtjänst finns inte hur avbryter jag mitt två åriga abonnemang jag kommer att anlita något annat företag. När jag klickar på inställningar öppnas inga förslag jag kan inte göra något med programmet ?
Accepted Answer
-
Hello @leo55su73
We welcome you to our forum and thank you for your post. I just wanted to clarify at the outset that currently communication on our forum is in Finnish and English.
To be able to help you I will need the email address you used to purchase the license. This will help me check everything in our system, and then we can take the appropriate action.
However, please do not provide your email address here in a public post. I will write you a private message on our forum. Please provide the address in your reply to this private message.
Best regards.
Pawel
Making every digital moment secure, for everyone
Answers
🚩 What Do You Think?
We’d love your thoughts on our fresh look! Quick survey, big impact!